Mutta senpä vain sanon, että jokaisen vanhemman jolla on lapsi päivähoidossa vois olla hyvä kokeilla sitä hommaa käytännössä itse.
:O
Kiitos ja hei, mä lähden nyt levolle.
:O
Kiitos ja hei, mä lähden nyt levolle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulla oli rankka päivä harjottelussa?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24811571:Juu oli........
Korvat soi.
Mutta siis, sitä koetan tässä pohtia, että kun sitä jokaisella vanhemmalla ON pakostakin niitä omia juttujaan, joista ei soisi lipsuvan ja haluais että sitä omaa Nico-Jassiinaa hoidettais tietyllä tavalla.
Ja sitten niitä on iso ryhmä eikä yksikään hoitaja voi olla koko aikaa tietoinen kaikesta, ei muistaa kaikkea eikä yksinkertaisesti aina ehdi.
JA kun ollaan pahalla päällä..... ja loukkaannutaan ellei joku asia mene ihan siten kuin vanhemmat tahtovat, tai loukkaantuvat jos pyydetään isompia vaippoja, lämpimämpiä vaatteita tms.
Itse ajattelen (itsekin äitinä jolla lapsia päivähoidossa) että helppoahan se on, ja tasapäistävää. Mutta kun ei. Ei mene kaikki aina hyvin ja mallikkaasti, eikä koko ryhmä voi mennä aina yhden lapsen mukaan- koska niillä jokaisella on omat juttunsa. Ja........... en mä tiedä enää itsekään mitä yritän sanoa.
Tää leviää käsiin!!!! :O
Tässä on taas hyvä esimerkki siitä, että jos toisen kengissä ei voi kulkea, niin kannattaa ainakin yrittää katsoa asioita kummaltakin puolelta.
Huomenna sulla on varmasti parempi päivä. Niin se usein menee :hug:.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24811603:Aivan varmasti, eikä huono olut tämäkään, aika äänekäs, hektinen ja fyysisesti raskas 'vaan'.
Korvat soi.
Mutta siis, sitä koetan tässä pohtia, että kun sitä jokaisella vanhemmalla ON pakostakin niitä omia juttujaan, joista ei soisi lipsuvan ja haluais että sitä omaa Nico-Jassiinaa hoidettais tietyllä tavalla.
Ja sitten niitä on iso ryhmä eikä yksikään hoitaja voi olla koko aikaa tietoinen kaikesta, ei muistaa kaikkea eikä yksinkertaisesti aina ehdi.
JA kun ollaan pahalla päällä..... ja loukkaannutaan ellei joku asia mene ihan siten kuin vanhemmat tahtovat, tai loukkaantuvat jos pyydetään isompia vaippoja, lämpimämpiä vaatteita tms.
Itse ajattelen (itsekin äitinä jolla lapsia päivähoidossa) että helppoahan se on, ja tasapäistävää. Mutta kun ei. Ei mene kaikki aina hyvin ja mallikkaasti, eikä koko ryhmä voi mennä aina yhden lapsen mukaan- koska niillä jokaisella on omat juttunsa. Ja........... en mä tiedä enää itsekään mitä yritän sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24811600:Ja yks vielä- hoitoaikojen noudattaminen.
Lapset kuvittelevat usein että hoitajat asuvat päiväkodissa, mutta tosiasiassa ne kai tekee siellä vaan työtä. Ja leväperäinen tuonti ja haku vaikuttaa hoitajienkin työaikoihin, varsinkin jos ne ovat poikkeuksellisia.
Korvat soi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24811603:Aivan varmasti, eikä huono olut tämäkään, aika äänekäs, hektinen ja fyysisesti raskas 'vaan'.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24811663:Öh, kannattaskos liikkua enemmän, jotta kunto kohenisi ja kestäisi fyysistäkin rasitusta paremmin
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24811571:Mutta siis, sitä koetan tässä pohtia, että kun sitä jokaisella vanhemmalla ON pakostakin niitä omia juttujaan, joista ei soisi lipsuvan ja haluais että sitä omaa Nico-Jassiinaa hoidettais tietyllä tavalla.