Huomenta kaikille :wave:
bambiina77lle ja mymosalle onnea ultraan
elna Toivotaan et kaikki olis hyvin ja toi terkka kuulosti ihan siltä kun ei oikein osais hommiansa, ei oo kiva jättää toista epätietoisuuteen noin :|
Tuittis Tervetuloa mukaan :wave:
Painosta olen 163cm pitkä ja painoa oli ainkin viimeksi 60kg. Ennen esikoisen odotusta painoin 50kg eli 10kg on jäänyt siitä raskaudesta :'( Tällä kertaa yritän ettei ennen puoltaväliä tulisi ihan kauheesti painoo. Viime raskaudessa tuli 22 kg :kieh: Jouduin kylläkin rv 25 jälkeen välttämään liikkumista supistelun takia :|
Nyt olenkin käynyt jumpassa pari kertaa viikossa (aloitin jo ennenkuin tiesin raskaudesta) ja yritän pystyä liikkumaan niin pitkään kuin mahdollista =)
Käykö kukaan muu jumpissa salilla yms? =)
Tiuhti_ Laitoit yks päivä siitä kuinka räjähdit pyykkikorille
Täällä löytyy samanlaisia mielialan vaihteluita. Mies alkaa jo pikkuhiljaa olla hermonpartaalla kun joka päivä kuulemma jostain kiukustun:| Sille ei vaan mahda mitään, tuntuu että ärsyyntymiskynnys on niin matala. Normaalisti olen aika leppoisa ihminen enkä usein hermostu
Viime raskaudessa suutuin pomollenikin jostain ihan pikkuasiasta :snotty:
Niin ja mulla on kanssa nenä tukossa varsinkin yöllä ja aamulla kun herää
Asiasta kukkaruukkun, meillä hajos eilen kylmiö, tosi kiva kun reilu kuukausi sitten ostettiin tää asunto
Ja varmaan tulee halvemmaks ostaa uus kuin ruveta vanhaa korjaan, mutta täytyy toivoo että kotivakuutuksesta saataisiin jotain =)
Tuosta tulikin mieleen, oletteko miettineet otatteko vauvalle vakuutusta?
Me varmasti otetaan, esikoisella on ja tuli kyllä kannattavaks kun jouti tosiaan viikon olemaan vastasyntyneiden teholla ja lääkärikäyntejä on maito-ja vilja-allergian takia tullut :| Meillä on pohjolassa vakuutukset, mutta olen miettinyt jos toiselle vauvalle ottaisi vakuutksen pohjantähdestä koska se on mielestäni ainoa vakuutusyhtiö joka korvaa nuo apteekin maidot
Tulipahan juttua
Mutta nyt pitää mennä =)
viljonkka89 8+1 =)