Jahas, mistähän alottais!
Ootte nini innokkaasti kirjottanu, että vaikea muistaa mitä piti kommentoida jne.
Käyn kyllä usein lukemassa teidän juttuja, mutta harvoin ennätän kirjoittaa mitään.
Nimiäiset pidetään meillä tän neljännen kohdalla. Mies ei kuulu kirkkoon, minä kuulun. Viimeksi meillä oli nimiäiset, jotka oli ensimmäiset missä vieraat sekä me oltiin ikinä oltu.
Hyvin meni ja tunnelma oli loistava.
Kestoista ja kantoliinailusta Kestoja ei olla käytetty, vaikka alussa niin suunniteltiin. Kantoliina taas on ollu tosi kovassa käytössä! En silti sitä varmaankaan laitokselle mukaan ota.
Miehen huomioonottamisesta Samallalailla tuo ottaa huomioon kuin ennenkin.
Ehkäpä kotitöiden teko on lisääntynyt.
Suunniteltu vai "vahinko" Luulenpa, että meiltä tulee joku jotain vastaavaa kysymään. Ihan vaan sen takia, kun tämä tulee niin nopeaa tähän perään.
Kaikki kyllä tietää, että ollaan toivottu vielä lisää lapsia, mutta ei ne nyt oo arvannu että näin pian.
Toivottu vauva tämäkin on, vaikka hieman meidät nopeudellaan yllättikin.
Pahoinvointi ja sukupuoli Joku kyseli, että pitääkö sanonta tytöstä oksentaa ja voi pahoin ja pojasta olo on "hyvä" paikkaansa.
Täällä ei ainakaan todellakaan ole pitänyt paikkaansa! Kolme poikaa ja kaikilta olen oksentanut ihan hirveesti ja voinut pahoin rv 20 asti. Keskimmäisessä oksentelu jatkui melkein läpi raskauden.
Myöskään en usko, että mieliteot sukupuolen suhteen pitävät paikkaansa.
Sen verran mun on tehny vuoroin imelää ja vuoroin suolasta noissa edellisissä raskauksissa.
Sama pätee myös sykkeisiin.
En usko niihinkään! Meillä on ollu sykkeitä laidasta laitaan ja poikia on tullu.
Mutta joillainhan nuo jutut saattaa paikkaansa pitää, mutta ei siis meillä.
).( Hih, vielä on pieni maha, se kyllä vähän ihmetyttää. Edellis kerroilla mun maha on ollu jo tässä vaiheessa turvoksissa kuin potkupallo. rv 9 ei oo enää kellekkään jääny epäselväks mun raskaus.
Nyt siis maha on suht normaali.
Pahoinvointia on, mutta kertaakaan en ole oksentanut. Sekin on ihan uutta. Aikaisemmin oksentelu on alkanu rv 6 ja sitä on jatkunu sit tosiaan rv 20 asti.
Muutenkin olen tasainen ja tyyni. Yhden yllättävän itkukohtauksen olen saanut illalla kun alettiin nukkumaan. Mitään syyttä ei itkulle ollu, itketti vaan.
Mieskin on vähän epävarma mun raskaudesta, kun tämä niin poikkeaa edellisestä.
Itseänikin on alkanut pelottaa, että onko kaikki hyvin, kun ilman pahoinvointia en tietäis edes raskaana olevani..
Aiemmissa raskauksissa kun raskaus ei ole millään tavoin missään vaiheessa voinut jäädä epäselväks!
Viikon päästä neuvola ja np ultra millon lie, että siihen asti on elettävä epätietoisuudessa.
Poika/tyttöolosta mun joka raskaus on ollu jollain tapaa erillainen ja niin vaikuttais tämäkin olevan. Niinpä uskon, että poika on tulossa.
Tosin vielä ei ole sellaista tunnetta tullu eikä selvää tyttö/poikaoloa.
Sitä tunnetta odotellessa...
Ultrakuulumisia on ihana lukea!
Tsemppiä kaikille ultraan menijöille.
Tiitulipiituli 7+4:heart: