Saako koiran kanssa mennä Itiksen Stockkalle shoppailemaan?

  • Viestiketjun aloittaja Shoppailemaan
  • Ensimmäinen viesti
piskit kotiin kiitos
Ettekö te koiranomistajatikinä ajattele sitä, että siellä kaupassa voi olla asioimassa joku todella allerginen ihminen? Tai koirapelkoinen ihminen? Koiran paikka EI ole kaupassa.
 
vastaaja
Minä näin hulluilla päivillä ainakin koiran. Iso oli vielä. Hyppäsi omistajansa syliin kun menin liukuportaita ylös ja nimenomaan Itäkeskuksssa, että sinne ainakin saa viedä koiria.
 
Periaatteessa saat mennä mihin tahana kauppaan, missä ei myydä elintarvikkeita. Mut onhan tuolla Itäkeskuksen sisätiloissa ihan avoimena ruokapaikkoja ja jäätelökojuja jne.

Itse en todellakaan veisi. Miksi et voi lähteä shoppamaan ilman koiraasi?
 
hehehe
[QUOTE="vieras";24794118]Mikä ihana yllätys että sinäkin olet menossa eläimen kanssa sinne, voisivatko sinun koirasi ja minun hevoseni leikkiä keskenään siellä jossain?[/QUOTE]

:LOL:
 
Taas yksi pilalle lellitty läheisriippuvainen elukka joka pistää huoneiston remonttiin jos omistaja lähtee kaupoille? Joo, meilläkin on ollut sellainen. Ei kylläkään itse pilattu.. Ihan kamala tapaus. Suosittelen hankkiutumaan eroon pikaisesti, ei tartte sitten miettiä jatkossa tällaisiakaan :)
 
ewb
Myymälässä, jossa olen töissä, oli ennen koirakielto. Kun se poistettiin (en tiedä miksi), on hyllyjen väliin alkanut ilmestyä mukavia paskaylläreitä. Saisi tulla kielto takaisin, onneksi ei ole joutunut paskoja luuttuamaan.
 
"vieras"
Taas yksi pilalle lellitty läheisriippuvainen elukka joka pistää huoneiston remonttiin jos omistaja lähtee kaupoille? Joo, meilläkin on ollut sellainen. Ei kylläkään itse pilattu.. Ihan kamala tapaus. Suosittelen hankkiutumaan eroon pikaisesti, ei tartte sitten miettiä jatkossa tällaisiakaan :)
Ihanan lämminmielistä ja vastuullista.
Kävikö edes mielessä että koiraa voisi kouluttaa, jos hiukan näkisi vaivaa vai ihanko niin pikaisesti hankkiuduit eroon ettet ehtinyt asiaa miettiä?

Kannattaisiko vaikka ensin katsoa mitä on ostamassa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24794296]Ihanan lämminmielistä ja vastuullista.
Kävikö edes mielessä että koiraa voisi kouluttaa, jos hiukan näkisi vaivaa vai ihanko niin pikaisesti hankkiuduit eroon ettet ehtinyt asiaa miettiä?

Kannattaisiko vaikka ensin katsoa mitä on ostamassa?[/QUOTE]

Ainakin ruisleipää ja maitoa.
 
[QUOTE="vieras";24794296]Ihanan lämminmielistä ja vastuullista.
Kävikö edes mielessä että koiraa voisi kouluttaa, jos hiukan näkisi vaivaa vai ihanko niin pikaisesti hankkiuduit eroon ettet ehtinyt asiaa miettiä?

Kannattaisiko vaikka ensin katsoa mitä on ostamassa?[/QUOTE]

En ostanut, tein palveluksen sukulaiselle, minulle vähäteltiin lievästi sanoen koiran ongelmia ja pitkällisen koulutuksen ja muutaman ongelman ratkomisen jälkeen lopulta sijoitimme hänet kotiin jossa pystyttiin antamaan sitä yksilöllistä huomiota mitä moinen täysin pilattu ällötys kaipasi. Että kiitos tuomiosta kun tiedät mistä puhut ;)
 
voi viedä
Kauppakeskukseen saa viedä koiran, jos menee eläinkauppaan asioimaan. Itsekin menin sinne Kampin yläkerrassa olevaan eläinkauppaan ja mukana oli espanjanvinttikoira jolla säkää lähemmäs 75cm.
Tietysti koiran pitää olla kiltti ja osata käyttäytyä, ettei yhtäkkiä tee tarpeitaan sisälle/säiky siellä ihmispaljoudessa. Ja mihinkään ruokakauppaan ei saa koiraa viedä (paitsi opaskoiran tietääkseni?)
 

Yhteistyössä