Otin Panacodia, ihana raukeus alkaa vallata kroppaa

  • Viestiketjun aloittaja Olo
  • Ensimmäinen viesti
Olo
Edellisestä kerrasta pari
viikkoa niin nyt uskalsin, ei pelkoa koukkuuntumisesta.... Otin 2kpl ja nyt makaan tässä sohvalla, se alkaa ihanasti
päästä, silmien takaa ja siitä suuhun,
kaulalle, rauhottaen hengityksen ja turruttaen...... Kohta on hyvä olla. Vikkonlopun ahistanu nyt saan
vähän aikaa olla.
 
"vieras"
Jos käytät muuhun kuin kipuun, niin lopeta heti. Henkinen koukku on se ikävämpi asia ja se syntyy vähemmästäkin. Neljä vuotta sitten loukkasin itseni, söin tuota puolitoista kuukautta ja vieläkin vituttaa, kun muistaa sen olon.
 
Olo
Alkuperäinen kirjoittaja Saako kysyä..;24791185:
minkälaiseen vaivaan sitä otit? Minkälaista kipua? Mulla on yksi ystävä, joka napsii niitä vähän liikaa mun mielestäni.
Rehellisesti sanottuna otin tänään vain ja ainoastaan viihdekäyttöön. Mulle on määrätty
ne aikoinaan niska- ja hartiakipuun. Koukussa en ole. Nyt oli pakko saada helpotusta ahistukseen.
 
"Vieras"
No älä ota tavaksi. Ymmärrän kun bentsoja ei enää määrätä että joskus tarvitsee jotain helpotusta. Kerta tai pari vuodessa. Tosin en tajua miten Panacod auttaa ahdistukseen, itselläni ei auttanut kovaan kipuunkaan mitenkään, eikä mitään sekavaa oloa tullut tms. Ihan kuin Buranaa olis ottanu paitsi Burana tehokkaampi. Mutta ollaan yksilöitä.
 
Pah!
[QUOTE="Minä";24791484]Oikeesti tuleeko siitä tuollainen olo. Mäkin haluan! Järjetön ahdistus päällä.[/QUOTE]

No ei tuu. Ei vaikuta mitenkään. En tajuu miten se voi saada jotkut ihan sekaisin, multa kun se vie hädin tuskin osan säryistä pois.
 
Aromipesä
Mä oon ottanu panacodia päänsärkyyn. Ei vaikuttanut mitenkään, edes päänsärky ei lähtenyt, hyvästä fiiliksestä puhumattakaan. Mutta miten niin et ole koukussa, kun otat "muuten vaan"?
 
Aet
Suosittelisin heittään pois koko pillerit kerran noita väärin käytät! Ei ne sinun ahdistusta poista, ehkä hetkeksi, mutta aina se tulee takaisin. Hanki apua ahdistukseesi, ennenkuin on liian myöhäistä :( Olen vierestä seurannut tapausta, joka alkoi juuri näin. Seurauksena oli paljon suurempi prosessi, kuin jos olisi hoitanut ahdistuksensa ajoissa.
 
"jeba"
Otin Caliaa, ihana raukeus alkaa vallata kroppaa

Edellisestä kerrasta pari
viikkoa niin nyt uskalsin, ei pelkoa koukkuuntumisesta.... Otin 2kpl ja nyt makaan tässä sohvalla, se alkaa ihanasti
päästä, silmien takaa ja siitä suuhun,
kaulalle, rauhottaen hengityksen ja turruttaen...... Kohta on hyvä olla. Vikkonlopun ahistanu nyt saan
vähän aikaa olla.
 
Ap on typerä. Hakisi ahdistukseensa ihan muuta helpotusta.
Tämän takia sitten on niitä, jotka tarvitsevat kipulääkitystä, mutta tuollaisten väärinkäyttäjien takia on vaikea saada.

Et ole koukussa? Miten tämä aloituksesi kertoo aivan päinvastaista.
 

Yhteistyössä