Onks teidän lapsilla semmosia ruokainhokkeja, joita ette ymmärrä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mäkään en tykkää riisipuurosta :D enkä vispipuurosta, enkä pannukakusta..

joo, meillä yks ei tykkää ranskalaisista (syö kyllä mut mielummin jotain muuta ) yks ei tykkää makaronista ja yks ei tykkää manskoista

Mun neljävuotias ei tykkää lihapullista eikä murekkeesta. Eikä myöskään kermaperunoista...

Eikä vika oo mun ruuanlaitossa, vaan ei syö noita kenenkään tekeminä :D

Esikoinen ei laita kasviksia suuhunsa ja hedelmätkin uppoo vaihtelevasti.
Keskimmäinen inhoo perunaa. Perunamuusia ei suostu enää maistamaankaan. Ranskikset menee vaihtelevasti ja kerma-/valkkarikermaperunat.
Kuopuksella ei ole tullut vastaan, kuin ananas minkä on sylkenyt suusta ulos ja ikää nyt vajaa vuosi. Totuttelee kovaa vauhtia syömään samaa ruokaa muun perheen kanssa ja hyvin näyttää uppoavan :)

Esikoinen inhoo hilloo kaikissa muodoissa, onneks hänen synttärit on parhaaseen mansikka aikaan. Tuoreet herneet on nam mut hernekeitto yöks, maksalaatikosta on kuullu vain huhupuheita.
Vois elää fetalla, vuohenjuustolla...

Kuopuksella ei oo selkeetä inhokkia, rakastaa metwurstia.

Jostain kumman syystä kumpiki inhoo lämpimiä nakkeja, kylmänä menee joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja 4näiti;24790429:
meil ei kukaan neljästä pidä mansikoista,tomaateista eikä maksalaatikosta. toki muitaki inhokkeja löytyy mut nää on kaikilla samat.

Mulla tuli pienenä mansikoista maha kipeeks ja samoin tomaatista tulee allergia oireita suuhun. Olisko sellasta? Onko teillä siitepölyallergiaa?

Yhteistyössä