Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
,..
[QUOTE="vieras";24783125]


Näitä oli yhteen aikaan kaikilla ja sit ne hajoili hirmu helposti. Eli siis semmonen "monivärikynä"[/QUOTE]

Nää oli ihan parhaita. Niitä saa taas Tiimarista ja oli heti ostettava lapsille :D .
 
  • Tykkää
Reactions: sondersson
"vieras"
Niinpä :D.

Ai sekö sen nimi oli? Oli vaikea löytää tuo kun en muistanut mitään nimeäkään sille.

Toinen mitä yritin löytää oli ns "korkolenkkarit" joita myös "diskolenkkareiksi" sanottiin. En löytänyt yhtään kuvaa. Kellään muistikuvia niistä?
joo, oli. mä olen tuota hieman vanhempaa polvea "jälkeen sotien" ja olin silloin noin 13-vuotias kun tuo jenkkivyö oli muotia. se oli sitä aikaa kun oli punkkarit ja fiftarit ja teddy and the tigers :) 50-luku koki sen ensimmäisen uuden tulemisen juuri noihin aikoihin. noihin aikoihin myös pelle miljoonan moottoritie oli kuuma ja hassisen kone oli rappiolla :)
 
  • Tykkää
Reactions: rops
En oo koskaan nähny tommosia.:D
Näitä oli myynnissä 1990-luvun alussa. Vuosi taisi olla 1990 tai 1991 kun tuon sain. Oli myös muissa asusteissa, yhdellä oli urheiluvaatteet päällä ja toisella oli mustat samettihousut ja nahkatakki. Sitten oli tuo farkkupukuinen, muistan selvästi kuinka kaupassa mietin minkä nuken niistä valitsen. Voi olla, että oli vielä enemmänkin eri pukuvaihtoehtoja, mutta nuo 3 on jääneet mieleen.
 
Lunatic
Näitä oli myynnissä 1990-luvun alussa. Vuosi taisi olla 1990 tai 1991 kun tuon sain. Oli myös muissa asusteissa, yhdellä oli urheiluvaatteet päällä ja toisella oli mustat samettihousut ja nahkatakki. Sitten oli tuo farkkupukuinen, muistan selvästi kuinka kaupassa mietin minkä nuken niistä valitsen. Voi olla, että oli vielä enemmänkin eri pukuvaihtoehtoja, mutta nuo 3 on jääneet mieleen.
Oho, ihan ohi menny.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24786887:
Edellis talvena neinasin 3 kertaa tappaa itteni tämmöisillä. :D (on siis jemmassa)
Emmä tajuu, miten silloin mukulana niiden kanssa teki vaikka mitä temppuja loukkaamatta itseään.
Minarit oli oikeasti vaaralliset, meille niitä ei koskaan ostettu juuri siksi. Vain tavallisilla suksilla sai hiihtää. Noistahan oli joskus aikoinaan oikein aikakauslehdissäkin juttuja, juurikin siksi kun moni oli loukannut itsensä. Ohjattavuus oli ihan toista kuin tavallisilla suksilla.
 
,..
Muistaako kukaan sellaista piirrettyä missä oli valkoinen pitkäkuonoinen koira ja perheessä oli ainakin ilkikurinen tyttö jolla hammasraudat?Mä muistan niin elävästi sen koiran ja tuon tytön mutta vaikka mistä olen kysynyt niin kukaan ei muista tuota sarjaa. Oon 80-luvulla syntynyt.
 

Yhteistyössä