Minulla oli tuollaiset punaiset vuonna 1998 ja samaan sarjaan kuuluva takki, jossa hihat oli harmaata collegekangasta.Meidän koulussa oli nää muodissa nappiksien jälkeen
[/URL][/IMG]
Joo mutta nykyään ne on muotia, ennenvanhaan niitä oli vain punkeilla ja hevareilla..=)Niittivyöt toimii edelleen!
tuo oli se ohjelma missä mainittiin kettupiirakka. mitä se sisältää ?[video=youtube;GZ5b3ijipH4]http://www.youtube.com/watch?v=GZ5b3ijipH4&feature=related[/video]
Saiskohan tällasii enää mistään? =)Onkohan tää jo ollut..
Oi kun hieno Mä voisin tuunata jonkun neuleen tuollaseksi. Ilman tuota lottovyötä. Sellasen voin teettää kultaisena sit kun voitan pääpotin :xmas:
oi, muistan. minulla oli harmaa ja viininpunainen ja juuri tuolla tavalla se piti olla sidottu, jenkkivyö
Muistatteko tuon pitkän vyön? .
Meillä on nämä kirjahyllyssä odottamassa sitä, että pojat kasvavat niin voi heille lukea. Ihania kirjoja!Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24776092:Meillä luettiin näitä.
niinpä, yhteen näistä Date-tuoksuista sisältyy niin paljon muistoja, että olen jopa säästänyt yhden pullon pohjat. yksikään myöhemmistä tuoksuista ei yllä tuohon.
Ai suolaa suolaa enemmän suolaa, vai ananasakäämä? .