kukaan lukenut kirjaa Valkoinen masai?

Toinen ihmistuntija
[QUOTE="Mies";24755379]Täytyy nosta vanhaa keskustelua ylös,kun tuo elokuva tulee tällä viikolla telkkarista.
Vaikka en ole nähnyt vielä elokuvasta kuin mainoksen,niin alkoi mietityttämään että tätäkö ne kaikki naiset haluavat ?
Johtaako kaikki tälläinen lopulta siihen että valkoisella miehellä ei tee enää mitään ?
Te naiset joilla on afrikkalainen/musta mies niin luulen,että ette näe valkomiehessä miestä ollenkaan.

Yritän olla realisti enkä huijata itseäni.[/QUOTE]

Kyllä, realisti. Sellaista elämää kaikki naiset haluavat. Ja kaikki miehet ovat keskenään täysin samanlaisia. Sellaista se on.

"minä"
Olen lukenut, leffaa en ole vielä nähnyt se on mulla tallennuksessa. Kyllä laittoi ihmettelemään ton naisenkin järjenjuoksua. Kun eihän kyse ollut alunperinkään edes normaalista rakastumisesta, siis että olisi tutustunut tuohon mieheen ja he olisivat rakastuneet toisiinsa.
Toi nainenhan vaan näki miehen jossakin turistikeskuksessa ja piti sitä hirveän komeana, päätti että hänestä tulee sen tyttöystävä hinnalla millä hyvänsä. Sitten jätti silloisen poikaystävänsä kuin nallin kalliolle (jonka kans oli siellä reissussa) ja alkoi piirittää tuota masaimiestä. Alkuun mies ei ollut mitenkään innostunutkaan koko jutusta. Aika pakkomielteistä touhua :0

"hmm"
Olen lukenut kirjan, joka on hyvä ja ajatuksia herättävä, samoin nähnyt elokuvan mikä tuli eilen yle teemalta.

Noh, tekee mun mielestä suomalaisetkin naiset täällä suomessa vastaavia ratkaisuja. Ihan yllättäen esim. nainen jättää miehensä rakastuessaan toiseen. Ja kestää uudessa suhteessa mustasukkaisuutta, väkivaltaisuutta yms. Kun alku on niin kiinnostavaa ja ihanaa aikaa.

"Mies"
[QUOTE="Mies";24755379]Täytyy nosta vanhaa keskustelua ylös,kun tuo elokuva tulee tällä viikolla telkkarista.
Vaikka en ole nähnyt vielä elokuvasta kuin mainoksen,niin alkoi mietityttämään että tätäkö ne kaikki naiset haluavat ?
Johtaako kaikki tälläinen lopulta siihen että valkoisella miehellä ei tee enää mitään ?
Te naiset joilla on afrikkalainen/musta mies niin luulen,että ette näe valkomiehessä miestä ollenkaan.

Yritän olla realisti enkä huijata itseäni.[/QUOTE]

Lainasin tuossa edellä vielä itseäni.
Kyllä nuo tapolan maistelijat menettävät ihmisarvonsa juuri valkoisen miehen silmissä.
Tämä maahanmuuttajaryntäys täällä Suomessa alkaa näyttämään huolestuttavalta,koska nyt on entistä vaikeampaa pariutua jos mies on valkoinen,koska naiset haluavat jo yksistään seksifantasioissaan mustaa miestä,saati että sellainen tulee kadulla vastaan.
Näkyihän se tuossa elokuvassakin,että valkoinen nainen saa melkein orgasmin nähdessään mustan.
Tämä meni osittain aiheen ohi.

Jos jossain on vielä vaalea nainen joka ei halua mustaa miestä,niin hän on todellinen aarre.

1 merkkiä
[QUOTE="Mies";24788621]Lainasin tuossa edellä vielä itseäni.
Kyllä nuo tapolan maistelijat menettävät ihmisarvonsa juuri valkoisen miehen silmissä.
Tämä maahanmuuttajaryntäys täällä Suomessa alkaa näyttämään huolestuttavalta,koska nyt on entistä vaikeampaa pariutua jos mies on valkoinen,koska naiset haluavat jo yksistään seksifantasioissaan mustaa miestä,saati että sellainen tulee kadulla vastaan.
Näkyihän se tuossa elokuvassakin,että valkoinen nainen saa melkein orgasmin nähdessään mustan.
Tämä meni osittain aiheen ohi.

Jos jossain on vielä vaalea nainen joka ei halua mustaa miestä,niin hän on todellinen aarre.[/QUOTE]

Olet kyllä huumorimiehiä :) No totta kai se on mustien miesten vika jos ei kelpaa naisille, ei itsessä voi olla vikaa ;)

Elokuvan katsominen jäi kesken, hävetti sen naisen puolesta.

Yhteistyössä