Mikä on teidän peruspukeutuminen baariin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
hmmmm
Mekko+sukkahousut+saappaat (matalat) ja joku neuletakki. Käytän arkenakin 90% ajastani mekkoja. Pukeudun baariin oikeastaan ihan samalla tavalla kuin arkena, ehkä vähän siistimmin kuitenkin. Panostan enemmän meikkiin ja tukkaan. En käy yökerhoissa, mutta klubeilla ja rokkibaareissa jne. Ikä 24.
 
Eiköhän lopulta ole sama onko päällä säkki vai hame.Pääasia,että itse viihtyy!
Tosin joka paikkaan ei pääse jos näyttää ns "väärältä" eli oikein vaikeasti selitettynä on paikkoja joissa vaaditaan muunmuassa siistejä kenkiä.
 
mrs small
Pukeudun sellaisiin missä viihdyn mutta seksikkäästi. Hienompaa hepenettä päälle. Voi olla minihame, legginsit, hienompi toppi tai muuta yhdistelmää mikä sopii. Korkkarit yleensä. Koruja ja kiva meikki tietty. Tukka hyvin kaikki hyvin ja baanalle :)
Ikää 38.
 
"Neith"
vähän vaihtelee millä tuulella olen, farkut,toppi ja saappaat/maiharit on ehkä se perus varustus jos en jaksa sen kummemmin laittautua
jos taasen haluan ihan "panostaa" niin sitten korsettia,minihametta ja korkokengät
 
Ihan tavalliset vaatteet. Sellaset ettei niissä tule kuuma ja niissä on hyvä liikkua, eli lyhythihainen/hihaton, ohuet housut.. Ja yleensä jalassa on ihan normilenkkarit/tennarit, mitkä nuo nyt onkaan.. Ihan vaan siksi ettei mulla ole ollut varaa ostaa korollisia kenkiä. Mulla ei myöskään ole varaa ostaa erillisiä "bilevaatteita".
Kyllä mä silti aina viihdyn ja tunnen itseni vetäväksi kun baariin lähden :D

Ikää 27 vuotta.
 

Yhteistyössä