Onko noloa kysyä ystäviltä,tutuilta tai pyytää kavereita kysmään eteenpäin

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen sinkku
  • Ensimmäinen viesti
yksinäinen sinkku
et olisko niillä ketään miestä mielessä joka sopis mulle.Kun ei kukaan lähe seuraksi mihinkään ja ei sitä kerkiskään koskaan niin missä sitä sitten ketään tapaisi,ainakaan näin syksyllä ja talvella kun kaikki sisätiloissa ja naamat norsun*itulla. Ja yksin ei huvita lähteä minnekään ja baarit ei kiinnosta juurikaan ja en usko että sieltä löytyisikään mitään vakavampaa.
 
yksinäinen sinkku
No kun olen kysyny joiltakin et (ehkä vähän vitsinä kun en ole kehdannu tosissani) tietäiskö ne ketään tai et etsikääs mulle joku sopiva niin kaikki heittää heti juttu tyyliin "joo tunnen mä Pekan,Pekka on 50v poikamies" niin ei paljon naurata.Ei ihminen ole tarkoitettu olemaan yksin.
 
"vieras"
Minä löysin avomieheni ystäväni kautta:)Tiesin kyllä miehen entuudestaan ja kerroin ystävälleni olevani hänestä hitusen kiinnostunut niin kappas kuka heillä istui kahvipöydässä seuraavan kerran kylään mennessäni:D(on ystäväni miehen hyvä kaveri) ja nyt ollaan avoliitossa toista vuotta<3
 
yksinäinen sinkku
Ei ole noloa. Mun kaverit yrittää ihan oma-aloitteisesti tutustuttaa mua kaikkiin. :D
Voi kun munkin kaverit ja tutut tekis sen oma aloitteisesti niin ei tulis niin säälittävä olo. Ex oli tavallaan kaverin kaverin kaveri mutta ei meille järkätty mitään sokkotreffejä vaan tytöt lähti tyttöjen iltaan ja pojat sitten liitty seuraan ja siellä olikin sitten yksi poikamies ja niin meistä pari tuli
 
[QUOTE="vieras";24760914]Minä löysin avomieheni ystäväni kautta:)Tiesin kyllä miehen entuudestaan ja kerroin ystävälleni olevani hänestä hitusen kiinnostunut niin kappas kuka heillä istui kahvipöydässä seuraavan kerran kylään mennessäni:D(on ystäväni miehen hyvä kaveri) ja nyt ollaan avoliitossa toista vuotta<3[/QUOTE]

Ihanaa! :D :)
 

Yhteistyössä