pienituloinen,nätti "normaalivartaloinen" yh

• Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äiti";24757441]Hyvin koulutetut ja toimeentulevat miehet haluavat lapsettoman naisen eivät yh.ita.[/QUOTE]

En sanoisi aivan noin. Jos miehellä on lapsia niin hän voi haluta naisen jolla itsellään on lapsia myös.

[QUOTE="petetty";24757569]Kyllä. Myöskin ne jotka hehkuttaa parisuhdettaan ja ovat perheihmisiä, tekevät kaiken perheen kanssa yhdessä. Tilaisuus tekee varkaan. Se pitää täysin paikkaansa.[/QUOTE]

En usko olevani noin äärimmäinen poikkeustapaus. Uskollisia miehiä on enemmänkin, vaikka sinä et olisi sellaisiin törmännytkään.

idiootti
"Kaikki miehet pettää" on hyvä tekosyy sille, ettei itse jaksa / viitsi / halua pitää huolta parisuhteestaan tai sille, ettei halua nähdä vaivaa valitessaan puolisoa - on helpompi lakaista ongelmat maton alle ja katsoa sormien läpi kuin tarttua niihin ja keskustella - jos tuossa vaiheessa huomaa ettei keskusteluyhteys toimi niin miten se toimisi myöhemminkään?
Tämä on kyllä niin paskaa, että ainoastaan vähän yksinkertainen ihminen voi näin ajatella. Oli sitten otsaa tulla tänne ylvästelemään "oikein tehdyillä valinnoilla", kun muuta vain eivät jaksa/viitsi/halua pitää huolta parisuhteestaan!

Sulle melkein toivoisi ikävää herätystä todellisuuteen. Siihen, ettei ihminen voi läheskään aina vaikuttaa toisen tekoihin, vielä vähemmän ajatuksiin.

Tämä on kyllä niin paskaa, että ainoastaan vähän yksinkertainen ihminen voi näin ajatella. Oli sitten otsaa tulla tänne ylvästelemään "oikein tehdyillä valinnoilla", kun muuta vain eivät jaksa/viitsi/halua pitää huolta parisuhteestaan!

Sulle melkein toivoisi ikävää herätystä todellisuuteen. Siihen, ettei ihminen voi läheskään aina vaikuttaa toisen tekoihin, vielä vähemmän ajatuksiin.
Olipa aikuismaista tekstiä. Tyyli puhuu puolestaan.

Niin, olen vahvasti sitä mieltä, että vakka-kansi politiikka pätee myös tässä asiassa.

Kyllä minäkin olen seurusteluaikoina törmännyt näihin "kelvottomiin miehiin" (vaikka kaipa hekin johonkin kelpaavat, eivät vain avioliittoon/perhe-elämään) mutta miellän sen juuri seurustelun perimmäiseksi tarkoitukseksi - etsiä itseään ja samalla harjoitella elämää toisen kanssa, siinä näkee ja oppii paljon kun ei mene sokkona naimisiin ensimmäisen poikaystävän kanssa ;)

Eh.. mitä "paskaa" tuo nyt on? Eikö kaikista avioliitoista puolet pääty eroon? Eikai se mitään paskaa ole?

Onko mielestäsi "ylvästelyä" kertoa, että itse on valinnut puolisonsa harkiten ja panostanut asiaan? Halunnut rakentaa itselleen ja tulevalle perheelleen hyvän kivijalan siitä parisuhteesta? Mitä ylvästelyä se on että toimii näin?

Sinun mielestäsi varmaan sopiva kriteeri aviopuolisoa valittaessa on se, että sillä miehellä sattui olemaan samanlainen talvipalttoo kuin isoisällä aikoinaan...??

"ninni"
hiphei! mieheni on komea, siististi pukeutuva, töissä ja lapseton.. ja siltikin valitsi puolisokseen minut, töissäkäyvän ihan ok-näköisen (kai? mistä sitä itse tietää, millaisena muut minut näkee)yyhoon:) olemme onnellinen avopari:) silmät ja korvat auki vaan, löytyy niitä mukaviakin miehiä

"Joku"
oon 6-vuotta elänyt uuden miehen kanss,minulla 2lasta edellisestä suhteesta ja nyt myös 2yhteistä illäeilen just juteltiin että ollaan onnellisia kun meillä suhd voii hyvn.kun eäät ytävät ilmoittivat eroavans.Mutta älä aseta miehelle mitään vaatimuksia vaan anna elämän viedä..mulle on ainakin ihan sama onko mies yli 190cm,akateeminen kamppailulajeja harrastava kusipää..tärkeintä oli se että tullan toimeen perheenä ja mies hyväksyy lapset,mun mies on ihana söpö..ei korkeesti koulutettu,mutta kuitenkin vakityössään ollut aina..lyhytkin se on ja ei harrasta mitään,mutta on perhekeskeinen ja huumorintaju on aivan loistava=)

"niin"
Joskus elämä yllättää. Olen akateeminen, hyvä tuloinen yli kolmekymppinen kahden pienen lapsen äiti - ja silti törmäsin itsenäni 5 vuotta nuorempaan, akateemiseen, raittiiseen, lapsettomaan mieheen, jollaista en kuvitellut olevan olemassakaan.

Törmäsin, en todellakaan etsinyt minkäänlaista miestä riesakseni. Ja elämä on onnellista yllättäin.

nicita-84
[QUOTE="niin";24759061]Joskus elämä yllättää. Olen akateeminen, hyvä tuloinen yli kolmekymppinen kahden pienen lapsen äiti - ja silti törmäsin itsenäni 5 vuotta nuorempaan, akateemiseen, raittiiseen, lapsettomaan mieheen, jollaista en kuvitellut olevan olemassakaan.

Törmäsin, en todellakaan etsinyt minkäänlaista miestä riesakseni. Ja elämä on onnellista yllättäin.[/QUOTE]

Miltei samat täällä. Tosin olemme samanikäisiä.

"petetty"
En usko olevani noin äärimmäinen poikkeustapaus. Uskollisia miehiä on enemmänkin, vaikka sinä et olisi sellaisiin törmännytkään.
Hyvä homma=) Toivoa siis vielä on.

Petturi mieheni haluaisi jatkaa suhdettamme ja aloittaa alusta. Yrittää korjata virheensä ja ansaita luottamuksen takaisin. Hänellä vaan on tapana valehdella kaikista mahdollisista asioista ja nyt sitten paljastui pettäminenkin. En tiedä voinko uskoa, että tällä kertaa muuttuisi, lopettaisi valehtelemisen, olisi rehellinen ja ennen kaikkea uskollinen. Pitääkö uskollisena olemista, rehellisyyttä ja oikein toimimista niin kovasti yrittää... Itselläkin olisi ollut useita mahdollisuuksia poiketa yhteiseltä polulta mutta en voisi kuvitellakaan, että tuhoaisin suhteen töppäilemällä.

app
[QUOTE="Joku";24759010]oon 6-vuotta elänyt uuden miehen kanss,minulla 2lasta edellisestä suhteesta ja nyt myös 2yhteistä illäeilen just juteltiin että ollaan onnellisia kun meillä suhd voii hyvn.kun eäät ytävät ilmoittivat eroavans.Mutta älä aseta miehelle mitään vaatimuksia vaan anna elämän viedä..mulle on ainakin ihan sama onko mies yli 190cm,akateeminen kamppailulajeja harrastava kusipää..tärkeintä oli se että tullan toimeen perheenä ja mies hyväksyy lapset,mun mies on ihana söpö..ei korkeesti koulutettu,mutta kuitenkin vakityössään ollut aina..lyhytkin se on ja ei harrasta mitään,mutta on perhekeskeinen ja huumorintaju on aivan loistava=)[/QUOTE]

No jos ekalle miehelle ei asettanut vaatimuksia niin kyllä siitä viisastuneena olisi toiselle miehelle hyvä niitä asettaa jos haluaa että on tyytyväinen. Sekään ei tietty takaa mitään. Mutta itse pitkänä olisi aika vaikea nähdä itselläni lyhyttä miestä.

Adanna
ei se kauneus ym ole se ratkaiseva tekijä. Mulla olis ollut vientiä vaikka kuinka, oma itseni olen ja se on se joka vetoaa miehiin, en esitä mitään, toki luonnonkaunis ulkomuotokin painaa vaa´assa mutta maailma on täynnä nätimpiäkin. Lapset eivät ole koskaan olleet este miehelle, päinvastoin. Mutta satun viihtymään yksin. Voi se olla niinkin että jos kovin epätoivoisesti etsii kumppania niin karkottaa miehet, ja saavuttamatonta tavoitellaan. Kun iloitsee omasta elämästään niin siitähän jo välittyy positiiviset vibat ympäristöön.

no tuota
Muuten kuulostaa hyvältä, mut ongelma on se, että olet yh. Yksinhuoltaja kun eivät ole sitä kuuminta kamaa. Sulla on kyllä ihan hyvät mahdollisuudet saada toiselle kierroksella oleva, eronnut mies, jolla myös omia lapsia. Tai sitten hieman vanhempi mies, joka haluaisi perhettä mutta ei ole flaksi käynyt. Usein kyllä sitten joutuu vielä tekemään yhteisiä lapsia.

Nuoret ja nuorehkot miehet, joilla ei ole omia lapsia eivät halua yleensä yh-naista, se on vain karu fakta. Juuri juteltiin miehen kanssa asiasta ja hänkin myönsi, että ei olisi alkanut mun kanssa mihinkään, jos olisin ollut yh. Siinä vaiheessa mun ihanalla luonteella ei olisi ollut mitään väliä. Naisia on maailman pullollaan, vaikka kuinka olisi ihana, niin varmasti aina löytyy ihanampi, lapseton nainen.

Lähipiirini miehet ovat nuoria, komeita, koulutettuja, fiksuja, lämpimiä ja toimeentulevia ja kukaan heistä ei olisi valmis ottamaan valmista pakettia, he haluavat ihan oman perheen sitten joskus. Ei tällaisiin miehiin ole mahdollisuutta yh:na.

Kyllä miehiä löytyy yh:llekin, mutta olennaista on tajuta se oma taso ja se, ettei vaan voi enää saada sitä samaa, mitä lapsettomat sinkkunaiset. Kukin tasonsa mukaan.

^vierailija^
[QUOTE="nanna";24757531]Ihan kaikkiko? Ei vaan ne kiiltokuva-tai machopojat. Myös ne jotka hehkuttaa parisuhdetta ja viettää perheenä aikaa paljon yhdessä. Mietin vain veljeäni voisiko hänkin hairahtua vaikka kunnon isä onkin ja mies..[/QUOTE]

Tällä miesvaltaisella alalla ainakin juuri nuo perheenisät ovat niitä jotka pettävät. Ainakin jos pussailukin koetaan pettämiseksi, tosin on sitä nussimistakin nähty (miksi, oi miksi saunoissa pitää olla ikkunat!!?).

Kun noissa pikkujouluissa ja saunailloissa on tullut käytyä, niin tekisi ihan mieli kieltää omalta mieheltä pääsy vastaaviin kemuihin :D Aivan liian suuri prosentti niissä olevista känniääliöistä pettää...

......
Eli siis nätti,pienituloinen,normaalivartaloinen yh voi saada, pienituloisen,komean? normaalivartaloisen yh/yhteishuoltaja isän. Näinkö se taso määritellään vai miten?

Joskus ne yksinhuoltajat ovat saaneet esim.koulutetumman tai parempituloisenkin miehen tai hups.jopa nuoremman ja lapsettoman. Mites näin? Onko pienempi määrä näitä "onnekkkaita"?
Ihanko totta ihmiset valkkaa kehen ihastuu/rakastuu? Voiko sen valikoida? Olen luullut että sattumaa..

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24764103:
Kyl mulla olis ollu ottajia,mut en halua ketä tahansa...
(reilu kk sitten siirryin vapaille markkinoille)

Enkä oo ees nätti,enkä normaali vartaloinen :D
Lapsiakin on kaksi..
p-a-s-k-a-p-u-h-e-t-t-a.

sinoot kaunis, joten loppuu se lässytys :D

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24764103:
Kyl mulla olis ollu ottajia,mut en halua ketä tahansa...
(reilu kk sitten siirryin vapaille markkinoille)

Enkä oo ees nätti,enkä normaali vartaloinen :D
Lapsiakin on kaksi..
Ottajia parisuhteeseen VS ottajia sänkyyn /vakkari panoksi.

Learn the difference.

Yhteistyössä