Mulla alkoi paljon myöhemmin viimeksi...noh toivossa on hyvä elää.Kyl ne oireet voi alkaa heti, paljon ennen menkka-aikaa. Muistan omalta kohdalta.
Lupaavalta vaikuttaa. MUTTA EI MITÄÄN VALKOVUOTOKUVAILUJA KIITOS.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla alkoi paljon myöhemmin viimeksi...noh toivossa on hyvä elää.Kyl ne oireet voi alkaa heti, paljon ennen menkka-aikaa. Muistan omalta kohdalta.
Lupaavalta vaikuttaa. MUTTA EI MITÄÄN VALKOVUOTOKUVAILUJA KIITOS.![]()
Älä nyt, sehän on ihan arkipäivää näillä palstoilla:x
Mulla alkoi paljon myöhemmin viimeksi...noh toivossa on hyvä elää.Joo ehkä jätän väliin kjeh kjeh!
Mutta nyt sotken koko ketjun aiheen. :xmas: sorry...
Mulla alkoi paljon myöhemmin viimeksi...noh toivossa on hyvä elää.Joo ehkä jätän väliin kjeh kjeh!
Mutta nyt sotken koko ketjun aiheen. :xmas: sorry...
Erikoinen. Kävin kampaajalla ja sain säälialennusta. Olin syömässä paikassa, joka oli kuin suoraan Tankki täyteen ohjelmasta. Paikka tosin ei ole kuuluisa sisustuksestaan. Ilta on mennyt uusia cd:tä kuunnellessa ja syödessä.
Normipäivä: seitsemältä ylös, tyttö kouluun ja aamupäivä pienten kanssa. Puolilta päivin muksut pikaiseen mummolle hoitoon ja kokoukseen kun on tämä tessitön tila. Sitten hakemaan pienemmät lapset mummolta, vanhin koulusta, pikaisesti välipalaa ja vanhin harrastuksiin. Siksi aikaa muun perheen kanssa kaupoille, sitten tyttö harrastuksista ja kotiin iltapalalle. Kaiken tämän jälkeen yöksi tehtaalle töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24755886:missä tollanen on. pitää mennä kokeilemaan![]()
Taisi olla aika vauhdikas päivä siulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24755886:missä tollanen on. pitää mennä kokeilemaan![]()
tarkastan huomenna.Nakkilan Shell on ainakin kalusteita myöten samanlainen.
Tytöllä on meinannu olla vähä kitinäpäivä, illalla jo tyytyväisempi. Mulla on ollu ihan hyvä päivä, ja miehellä myös. Tänään postista tuli jo hetken odottamani kestovaipat, jee.![]()