Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän vetämätön, väritön ja väsähtänyt päivä. Yksi kolmesta lapsesta sairaana ja toinen
kenties tulossa, ja ehkä itsellenikin on joku tauti tulossa, kun kovin väsytää.

Flunssa on miullakin, välillä aika kurja olo, mies onneksi osaa lohduttaa ja pitää hyvänä. :)
:hug: siullekin, kurjaa kun lapset on kipeenä ja sinnuukin väsyttää.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
-Julmetun väsyneenä hyppäsin auton rattiin ja heitin miehen töihin seitsemäksi ja menin itse kouluun.. 4h liian aikaisin.
-Meinasin tukehtua kiukuun meidän koulun harjoittelusysteemin. Neljä puhelua ennen kuin kukaan osaa sanoa yhtään mitään tilanteeseen ja sain jopa tapaamisen aikaiseksi.
-Eli harjoittelupaikka varmistui.
-Ajelua kodin ja kauppojen väliä tämän muuttohässäkän takia, milloin mitäkin puuttuu.
-Taistelin valaisinpistorasian kanssa vissiin tunnin enen kuin sain sen asennettua vain huomatakseni, että se on väärä.
-Juuri lopeteltiin tavaroiden purkaminen ja mies huutelee saunaan....

------->

Rankka päivä siulla tänään :hug: toivottavasti ilta tuo vähän parempaa siulle.

Ensimmäinen vapaapäivä kahteen viikkoon. (Tai siis sellainen päivä, ettei tarvinnut lähteä muualle töihin.)
Leivoin juustokakun ja mansikka-valkosuklaa-cupcakeja.
Vein kuppikakuja töihin, vaikka olikin vapaata. Ettei tule vieroitusoireita työpaikasta.
Hain esikoisen enkku-kerhosta, tiputin kotiin, ja huristelin suoraan ripsihuoltoon. Se oli ihan luxusta. :)

Iltasella siivosin tallin, ja nyt notkun tässä pohtimassa, menisinkö nukkumaan vai avaisinko telkkarin.

ooo, jätskiä pitää syödä aina!!

Ainiin, yks päivän inhottavista hetkistä oli se, kun joku äiti huus lapselleen tosi rumasti vessassa ja silti se lapsi jakso olla hyvällä tuulella ja ilosesti huus että "pissa tuli" vaikka se äiti huus sille että "nyt v***u tänne vessaan saa****a, housut pois v***u heti..."jne. Se oli ihan karmeeta.

Olisin sille jotain kommentoinu, mutta mulla säikähti omat lapset siitä huudosta niin paljon et kaikki keskittyminen meni sit niihin.

No kamala :s Vaikka olisi kuinka huono päivä ja huonosti asiat niin ei tollai sais kyllä puhua pienelle lapselle :( ja sitten vielä kun muita samassa tilassa. Kaikkea sitä..

Ensimmäinen vapaapäivä kahteen viikkoon. (Tai siis sellainen päivä, ettei tarvinnut lähteä muualle töihin.)
Leivoin juustokakun ja mansikka-valkosuklaa-cupcakeja.
Vein kuppikakuja töihin, vaikka olikin vapaata. Ettei tule vieroitusoireita työpaikasta.
Hain esikoisen enkku-kerhosta, tiputin kotiin, ja huristelin suoraan ripsihuoltoon. Se oli ihan luxusta. :)

Iltasella siivosin tallin, ja nyt notkun tässä pohtimassa, menisinkö nukkumaan vai avaisinko telkkarin.

Nams, teillähän on ollu mukava ja herkkupäivä. =)

Erittäin kummallinen. :D
Päivällä tuli joku huimaus-oksetus-päänsärky-kohtaus(ei migreeni kuitenkaan)ja illalla nousi yllättäen maito...wtf!!! :D
Mutta siis ihan hyvä kuitenkin, kävin koulussa ja sellasta.

Erittäin kummallinen. :D
Päivällä tuli joku huimaus-oksetus-päänsärky-kohtaus(ei migreeni kuitenkaan)ja illalla nousi yllättäen maito...wtf!!! :D
Mutta siis ihan hyvä kuitenkin, kävin koulussa ja sellasta.

:) Oletko varma ettet oo raskaana ? Kuulostaa kyllä lupaavalta miun korvaan. :)

No jos olenkin niin nuo ei kyllä siihen liity...mutta hei kiitos, olisihan se kiva :laugh:
SANOKAA MULLE ETTÄ OLEN!!! :laugh: Voin alkaa kuvailemaan valkovuodon koostumustakin tähän ja kertoa millä tavalla se venyy käsissä, sitten 4pv ennen kuukautisia saat tihrustella r-testejäni. Varo vaan, yv:t kohta täynnä.

Too much information :x

• Tykkää
Reactions: tiiru
No jos olenkin niin nuo ei kyllä siihen liity...mutta hei kiitos, olisihan se kiva :laugh:
SANOKAA MULLE ETTÄ OLEN!!! :laugh: Voin alkaa kuvailemaan valkovuodon koostumustakin tähän ja kertoa millä tavalla se venyy käsissä, sitten 4pv ennen kuukautisia saat tihrustella r-testejäni. Varo vaan, yv:t kohta täynnä.

no yök :x

Kyl ne oireet voi alkaa heti, paljon ennen menkka-aikaa. Muistan omalta kohdalta.
Lupaavalta vaikuttaa. MUTTA EI MITÄÄN VALKOVUOTOKUVAILUJA KIITOS.:confused::cool:

Yhteistyössä