Minkä ammattisen miehen ottaisit itsellesi jos saisit asian itse päättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D

Mun lempiharrastus on fyysikoiden kiusaaminen. Ne on niin suloisia, kun ne selittää jotain fyysikkojuttujaan, ja kuvittelee että a) mua kiinnostaa ja b) että muka tajuaisin mitään :heart:

niin, no tässä on 13v kuunneltu enemmän ja vähemmän kiinnostavia juttuja :D ja edelleenkään en ole aivan varma mitä tuo mies tekee työkseen :D on senkin kertonut 10 kertaan....vaikka nyt tekeekin muita hommia.

[QUOTE="vieras";24753119]Mikä kysymys!! Jokainen saa kai valita miehensä?? itsellä ei tällä hetkellä ole miestä.[/QUOTE]

Saa, mutta harva kai pystyy sen miehen ammatinkin valitsemaan. Usein kun valitsee miehen niin se ammatti tulee jo valmiina siinä mukana eikä useimmat kai kuitenkaan valitse miestä pelkän ammatin perusteella. Tämä nyt oli tällainen "leikkimielinen" kysely.

[QUOTE="vieras";24753119]Mikä kysymys!! Jokainen saa kai valita miehensä?? itsellä ei tällä hetkellä ole miestä.[/QUOTE]
Ei mullakaan ole miestä, mutta puusepälle löytyisi käyttöä. Lääkäriä en tarvitse, sairastelen sen verran harvoin ja meillä on ihan toimiva työterveyshuolto. Asianajajaakaan en ole tarvinnut kuin kerran elämässäni. Monen muunkin ammatin suhteen on juuri niin, että tarpeeni niille on aika vähäinen. Mutta en mistään löydä mieleisiäni huonekaluja, joten puuseppä olisi ihan jees :)

Periaatteessa ammatilla ei ole väliä, kunhan ei ole yhteiskunnan loinen. Timpuri tai puuseppä helpottais varmaan talon remontoimista, vaikka kyllähän tuolla mun miehellä vasara nyttenkin kädessä pysyy...

[QUOTE="vieras";24753255]Poliisi, näyttäisi niin hyvältä univormussa. Tai liikemies/ asianajaja/ poliitikko/ tms, koska näyttäisi myös puvussa niin hyvältä.[/QUOTE]
Pitäisikö miehen olla työvaatteet päällä kotonakin?

[QUOTE="vieras";24753255]Poliisi, näyttäisi niin hyvältä univormussa. Tai liikemies/ asianajaja/ poliitikko/ tms, koska näyttäisi myös puvussa niin hyvältä.[/QUOTE]

:D hah, jos olis 100 kiloinen niin ei mikään asu siihen auttais. tulee heti mieleen pari poliitikkoa, jotka voisi tässä kohti mainita, eikä puku heitä kyllä kaunista.

Yhteistyössä