onko pelkkä reima yhtä hyvä kuin reimatec?? :))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaaajaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaaajaaaa

Vieras
maksais 100e yks nätti haalari mut mietin et onko iha p.. imeekö kaiken veden itseensä? reimatec olis jo sit 150e nou thanks.. meneekö pelkkä reima lassietecin edelle??

Reima pitää vettä vähintään 3000mm eli kangas periaatteessa pitää vettä jollei ihan maassa makaa. Saumat eivät ole teipatut, joten olkapäistä menee sade läpi kuten esim. remuissakin. Mulla on itselläni Reima ja olen kyseisellä takilla kävellyt sateessa kuivana, mutta tietysti aikuisen sateessa oleilu on aika erilaista kuin lasten. Meillä on ollut mm. reiman housut kakkoshousuina eikä mulla varsinaisesti mitään pahaa sanottavaa noista ole. Mutta eivät siis täysin pidä vettä. Reimateceistä yksiväriset maksavat 119e. NImi oli Fardag. Piti luntata Reiman sivuilta :D

Miksi hemmetissä maksaisit 100euroo haalarista joka ei pidä vettä? Mitä jos tulee ns.kostea talvi?räntää ja vettä. Tungetko sitten siihen kurikset päälle vai?

En tajua miksi tää haalarinhankinta on niin vaikeeta joillekin. Osta nyt vaikka mielummin mikä tahansa näistä-kaikki pitää vettä ,eivätkä maksa 150ppiä! LINDEX, KAPPAHL tai MINYMOn haalari!

Reima Kiddo haalarissa alaosa on eri kangasta kuin yläosa. Alaosan vesipilari on sen 8000 ja saumat on teipattu, eli se on vettä pitävä osa. Yläosassa vesipilari on 3000 jolloin se on vettä hylkivä, eli kestää kestää tihku ja vesisadetta, muttei rapakossa tai märässä makaamista.

Kiddo haalareita on kehuttu lämpimiksi.

Yhteistyössä