AUUU! ! reväytinkö mie nyt jottain, vai miten he"""ssä ns. repäisykipu voi säteillä nivusiin ?palstapuoskarit, jelppiä!

nousin ja tunsin alamahassa tutun repäisykivun, joka kuitenkin syveni & tuntui leviävän lonkkaan sekä nivusiin. jäykistyin haukkomaan ilmaa etukumaraan, tuntui kun jalkaa olisi revitty irti...nivusissa tuntuu vieläkin aristusta. niinpä päätinkin kääntyä kaikkitietävän palstan puoleen ja tiedustella, onko kellään kokemusta tuollaisesta tai vinkkejä, mistä voisi olla kyse ? veritulppaan en usko, koska siinä on kuitenkin vähän erillaiset oireet...

...
Tee nyt vaan se testi kun noin piinaa! Jokainen alotus sulta taitaa nykyään olla sellanen johon kalastelet vastauksia " Joo oot aivan varmasti raskaana, näen sen kristallipallostani!" Ymmärrän kyllä kovan vauva kuumeen, mutta ärsyttää kun yrität naamioida sen joksikin muuksi ja kumminkin selvästi odotat yllä mainitun laltaisia vastauksia. Laita edes suoraan että toivottavasti tämä ja tämä varpaan kolotus johtuu alkaneesta raskaudesta. Ugh! Olen puhunut!!

• Tykkää
Reactions: Minskii
Tee nyt vaan se testi kun noin piinaa! Jokainen alotus sulta taitaa nykyään olla sellanen johon kalastelet vastauksia " Joo oot aivan varmasti raskaana, näen sen kristallipallostani!" Ymmärrän kyllä kovan vauva kuumeen, mutta ärsyttää kun yrität naamioida sen joksikin muuksi ja kumminkin selvästi odotat yllä mainitun laltaisia vastauksia. Laita edes suoraan että toivottavasti tämä ja tämä varpaan kolotus johtuu alkaneesta raskaudesta. Ugh! Olen puhunut!!
en usko olevani raskaana, olen hyvin varma asiasta. en viitsi edes tuhlata rahojani testiin, koska kyllä se vuoto sieltä vielä alkaa.. sitä paitsi miten helvetissä tämä voisi olla r-oire, kun ei viime kerrallakaan tälläistä ollut ?!

"asd"
Itsellä on samanlaisia aina kun menkat alkaa lähestyä, muuten ei ole. Kaikki pitäis olla kunnossa alakerrassa ja on ultrattu kohtu ja munasarjat tarkistuksissa, joten uskoisin olevan ihan normaalia.

urbaanilegenda
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24744553:
otin panacodin, jospa nyt loppuu tuo jomotus.. ja jos ei lopu, niin sitten huomenna terveyskeskukseen veritulpan tahi revähdyksen varalta
tulee auttamattoman myöhässä, mutta onkohan se panacod hyvä idea... ? :headwall:

Yhteistyössä