V
vastauksia
Vieras
naisena kysyn , koska mieheltä suihinotossa ei ole mitään kiihottavaa tai ihanaa, tai nautittavaa :X
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis eihän sen oo tarkotuskaan olla kiihottavaa/ihanaa/nautittavaa antavalle osapuolelle.
Siis eihän sen oo tarkotuskaan olla kiihottavaa/ihanaa/nautittavaa antavalle osapuolelle. Vai tarkotitko, ettet kiihotu/nauti/ei ole ihanaa kun vastaanotat suuseksiä mieheltä?
Mikä seksuaalista kiihotusta tuottavien sukupuolielinten hyväilyssä nyt tuntuu hyvältä. Eikös tuo ole aika itsestään selvää.naisena kysyn , koska mieheltä suihinotossa ei ole mitään kiihottavaa tai ihanaa, tai nautittavaa :X
En tarkottanut yleistää, paitsi tarkoitin sittenkin. Äh.Ei voi yleistää. Itse nautin enemmän suuseksin antamisesta naiselle kuin siitä, että nainen ottaa minulta suihin.
Ei voi yleistää. Itse nautin enemmän suuseksin antamisesta naiselle kuin siitä, että nainen ottaa minulta suihin.
naisena kysyn , koska mieheltä suihinotossa ei ole mitään kiihottavaa tai ihanaa, tai nautittavaa :X
En tarkottanut yleistää, paitsi tarkoitin sittenkin. Äh.
No, kiva että oot tota mieltä mut kyl suuseksissä aika yleisesti pätee se antaminen-ottaminen. Vaikka en nauttisi suuseksin antamisesta niin antaisin silti, koska tiedän miten hyvältä se miehestä tuntuu. Ja nautin ite vastaanottamisesta.
Ei mul oo mitään ketään teistä vastaan, jotka nyt ilmotatte kiihottuvanne kullin imemisestä tms. mut vaatisitteko saada antaa suuseksiä koska se kiihottaa teitä jos kumppani ei nauttisi?![]()
En tarkottanut yleistää, paitsi tarkoitin sittenkin. Äh.
No, kiva että oot tota mieltä mut kyl suuseksissä aika yleisesti pätee se antaminen-ottaminen. Vaikka en nauttisi suuseksin antamisesta niin antaisin silti, koska tiedän miten hyvältä se miehestä tuntuu. Ja nautin ite vastaanottamisesta.
Ei mul oo mitään ketään teistä vastaan, jotka nyt ilmotatte kiihottuvanne kullin imemisestä tms. mut vaatisitteko saada antaa suuseksiä koska se kiihottaa teitä jos kumppani ei nauttisi?![]()
No niin no te ette taas sovi tähän mun kategoriaan kun kumpikin tykkäätte antamisesta ja ottamisesta. Ei meilläkään. Palstajutuista tulee välillä suunnilleen sellainen raiskaus-parisuhteessa-fiilis kun toinen tekee vaikkei toinen tykkää (piiskaus, anaali, rivojen puhuminen......)No en vaatisi, meillä kun ei harrasteta tai vaadita kummpanilta sellaista, mistä toinen ei tykkää, ei kai teilläkään. Onneksi tuo miun mies tykkää saada ja antaa suuseksiä.![]()
Nautin kullin imemisestä, mutta en halua että itseäni nuoleskellaan..sieltä.
Naiset, mikä siinä pimpin nuolennassa on niin ihanaa?
:snotty:Naiset, mikä siinä pimpin nuolennassa on niin ihanaa?
Naiset, mikä siinä pimpin nuolennassa on niin ihanaa?
Tämä oli ilmeisesti sarkasmia, joka meni näköjään monelta ohiNaiset, mikä siinä pimpin nuolennassa on niin ihanaa?
Mä saan parhaan tyydytyksen niin. Katsos me kaikki ollaan erilaisia. Vaikket sinä ehkä tykkää siitä, voi joku muu tykätä.