tv-lupatarkastaja

• Viestiketjun aloittaja "jaiks"
  • Ensimmäinen viesti
"jaiks"
Näköjään kiertelevät nyt näitä meidän taloja, äsken sulin kaikki verhot, antennit pois seinästä sekä lapset vannotin olemaan hiljaa jos ovikello soi!!! Juu ja mun periaate on että mä en uusinnoista telkussa maksa!!!

rehellinen
[QUOTE="jaiks";24727670]Näköjään kiertelevät nyt näitä meidän taloja, äsken sulin kaikki verhot, antennit pois seinästä sekä lapset vannotin olemaan hiljaa jos ovikello soi!!! Juu ja mun periaate on että mä en uusinnoista telkussa maksa!!![/QUOTE]
Ja näin aikuisena ihmisenä opetat lapsille oikean ja väärän?
Tule varmaan tooosi rehellistä jälkikasvua sinultakin :)

Mulla itsellä ollut AINA se mielipide, että tv-lupaa EN MAKSA, kunnes löysin nykyisen mieheni ja hänen mielestään se täytyy maksaa. Noh, luvat maksettuna siis ja ovenkin uskaltaa avata, mutta edelleenkään en tv-lupamaksua sulata :D

Hmps
Mä oon vuosia oikein odottanut että meille tulisi tv-tarkastaja kylään. Löytyy valtava screeni ja videotykki, mutta ei mitään laitetta jolla voisi vastaanottaa tv-lähetystä. Tulisi nyt, voisin keittää kahvitkin :D

Rollolainen
En kuuntele edes niitten radiokanavia
jos sulla on tietsikka pääset katsomaan ohjelmia, joten silloin pitää olla myös lupa.
Vaikka meistäkin telkkarista tulee van paska ohjelmaa niin lupa on maksettu , ei se kitenkaan tee päivää kohti juri mitään.
Samalla tavalla ajatelet kuin meisän koulussa osa porukasta. eivät osta kirjoja ku ei oo varaa, mutta ku jättää esim viikonlopukjuomat ostamatta saa sen 20e kirjan mainiosti ostettua

Yhteistyössä