Mun miehellä ollu tuo uusi jo varmaan viikon, mutta sai sen vissiin jotenkin ennakkoon. Musta makee uudistus kuhan eka tottuu, näyttää aika erilaiselta.Mä en aio erota, mutta milloin ne uudistukset oikein tulee?
niin koko päivän tässä odotettu sitä SUURTA ja mitään ei tapahduMä en aio erota, mutta milloin ne uudistukset oikein tulee?
Joo mutta MIKÄ uusi? Mä en huomaa mitään eroa tai sit mulle ei oo vielä tullu sitä uudistusta.Mun miehellä ollu tuo uusi jo varmaan viikon, mutta sai sen vissiin jotenkin ennakkoon. Musta makee uudistus kuhan eka tottuu, näyttää aika erilaiselta.
No sitten ei ole tullu..kyllä sä sitten huomaat.Joo mutta MIKÄ uusi? Mä en huomaa mitään eroa tai sit mulle ei oo vielä tullu sitä uudistusta.
Kohuttu Read-sovellus pitää itse ladata, minä en lataa.Alkuperäinen kirjoittaja töllö;24728454:Ei sitä sulta kysytä vaan se tulee ihan kaikille ilman erillistä lataamista.
Petteri Järvinen kirjoitti...
Joko sinäkin ymmärsit, mikä read-sovellus on?Petteri Järvinen kirjoitti...
Suomen Kuvalehti toimi kuten median pitääkin selvittämällä asian taustoja. Yksityishenkilöiden blogikirjoituksia ei pitäisi koskaan uutisoida sellaisenaan, ei tätäkään
26. syyskuuta 2011 16.55