Onko muilla ongelmia sampopankin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhhuijaa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huhhuijaa.

Vieras
Onko muilla ongelmia saada laskut maksettua sampopankista? Minulla ainakin näyttää siltä että maksu lähtisi tililtä mutta ei kuitenkaan lähde. Ihan normaaliin tapaan antaa maksaa mutta raha ei liiku. Hermot menee kun saa jokaisen pikkumaksun tarkistaa maksamisen jälkeen useaan kertaan!

Mulla ei oo ollu kun ongelmia sen jälkeen kun sampopankki liittyi danske bankiin. Kerran on käyny myös nii että maksoin laskun muttei se lähteny tililtä, en huomannu sitä tarkistaa (kun kone väitti että lasku on veloitettu tililtä ja uskoin sitä) niin tuli karhukirje kun ei oltu maksettu laskua. Monta kertaa oon lähteny tyhjin käsin kaupan kassalta ku ei oo sampon kortit pelannu. Ärsyttävää.

Mulla ei oo ollu kun ongelmia sen jälkeen kun sampopankki liittyi danske bankiin. Kerran on käyny myös nii että maksoin laskun muttei se lähteny tililtä, en huomannu sitä tarkistaa (kun kone väitti että lasku on veloitettu tililtä ja uskoin sitä) niin tuli karhukirje kun ei oltu maksettu laskua. Monta kertaa oon lähteny tyhjin käsin kaupan kassalta ku ei oo sampon kortit pelannu. Ärsyttävää.

Tuota en just ymmärrä miksi se väittää että maksu veloitettu mutta ei ole!!

[QUOTE="aloittaja";24725731]Tuota en just ymmärrä miksi se väittää että maksu veloitettu mutta ei ole!![/QUOTE]

Niinpä. Onneks meillä käyny vaan tuon yhden kerran noin että lasku oli jääny maksamatta vaikka sen maksoin.

Meillä jäi iso nippu laskuja maksamatta, kun luultiin, että oli maksettu. Eli tuo sama ilmiö. Valitettiin siitä mutta syy jäi epäselväksi. Eniten epäiltiin selainta: meillä oli käytössä Chrome, eikä Sammon verkkopankki tukenut sitä ainakaan silloin.

Vaihdettiin pankkia.

[QUOTE="aloittaja";24726012]Mitä ne pankissa sanoi kun valititte?[/QUOTE]

Myönsivät, että oli tullut ongelmia Dansken jälkeen. Antoivat ymmärtää vähän niin, että ei ole yhtä helppoa hoitaa asioita, kun ovat iso suurempaa firmaa. Lupailivat, että kyllä se siitä paranee.

Ei sitten jaksettu odottaa.

Parin karhukirjeen jälkeen selvitin asiaa Sampopankista. Heillä on (sitä myötä myös asiakkailla) ongelmia saada verkopankin maksujen maksamista toimimaan luotettavasti nimenomaan Chrome-selaimen kanssa.
Eli lasku näyttää hyväksytylta ja maksetulta, mutta toimenpide ei mene läpi. Sen huomaa ainakin siitä, että ei tule kuittausta "maksu on suoritettu tililtä" tai "maksu veloitetaan eräpäivänä" ja toiminto jatkuu uuden laskun kirjoittelulla.
Maksun suorittamattomuuden huomaa myös jonkin ajan kuluttua karhukirjeistä, joiden lisäkuluista voi laittaa laskun Sampopankille. Ainakin heidän asiakaspalvelun mukaan.
Sampon kanssa kannattaa käytellä Exploreria tai ehkä Firefoxia.

[QUOTE="vieras";24810801]Sampo pankin asiakas jo viisitoista vuotta, eikä koskaan mitään ongelmia. Meidän perheellä sekä omat että yrityksen tilit siellä.[/QUOTE]

Sama vika. Mä olin aikoinani jo Postipankin asiakas ja kaikki maksut on aina menneet sillion kun pitää.... olisiko vika mahdollisesti jossain muualla kuin pankissa?