Pitäisi löytää edullinen ruokaryhmä, mitä mieltä olette tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumipuu on puulajina tosi pehmeä, eli helposti jää jälkiä, jos jokin kopsahtaa. Itsekin aikoinaan mietin kumipuista pöytää, mutta jäi ostamatta juuri tuon pehmeyden vuoksi.

Ja onko kumipuu muutenkin niitä puita, kuten akaasia, että sitä saa, mitä sattuu. Voi olla valmiiksi jälkiä ja voi haljeta käytössä, kun kuivaa.

Meidän pöytä on akaasiaa. Kumpikaan noista ei haittaa (oli jälkiä ja on haljennut), koska meille sopii semmoinen "kulahtanut" paremmin kuin tehdasviimeistelty pinta. Mutta jos haluaa tehdasviimeistellyn, tommonen ei ole välttämättä se paras.

Nuo valkoiset tuolit on ihan kivat, mutta jos käytät mustia housuja ja/tai farkkuja, ne on äkkiä istumapinnaltaan mustat. Nahkaisen saisi joten kuten vielä putsattuakin, mutta keinonahkainen tuppaa imemään sen mustan itseensä niin, että ei ole kauaa kovin siisti. Terveisin hän, jonka työtuoli on valkoista keinonahkaa... (psst lähtee kohta roskiin koko hökötys)

Tämä on kyllä hyvän näköinen ja tyylikäs ryhmä minun mielestä. Edullinen oli myös, kun oli tarjouksessa, tosin mulla on tummilla tuoleilla.

En ehkä ihan ekana lapsiperheeseen hankkis, kannattaa ainakin suojata pinta jollain vahaliinalla. Mulla ei ole ollut kovin kauaa käytössä, mutta olen tosi tyytyväinen. Tuolit on hyvät selälle ja pehmeät, istuinosa ehkä vähän pieni tai lyhyt. Joskus tuntuu, että istuimen reuna jää painamaan reiden alaosaa, jos pitemmän ajan istuu.

Jos haluaa pitää siistinä, kannattaa varoa kolhimasta pöydän/tuolien jalkoja esim. imurilla, pinta saattaa lähteä helposti.

Yhteistyössä