Otin sitten minäkin kuvan tytön "halpishaalarista"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se siitä sitten. Otin jo kuvankin 3v pojan haalarista, mutten löydä puhelimen johtoa.

Se on viimevuoden mallistosta. Vihreä-musta Remu. Maksoi 50€. Ei siis paha,kai. Oli muuten ensimmäinen toppapuku, jonka oon uutena lapselle ostanu.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24675663:
Aijaa.com - 8731097.jpg
Ja oli vielä viimevuoden alennuksesta :D

Laittakaahan muutkin kuvia, millasia haalareita teidän lapsillanne on :)

Ihana haalari. Samanlainen oli myynnissä kirpparilla täällä, uudenveroisena, olisin ottanu mutta oli yhtä kokoa liian pieni. Kyllä harmitti!!

Mun lapsilla on 7vuotiaalla name it storm-toppatakki ja toppahousut viime talven mallistoa (ruskeat housut ja vihreä-ruskearuudullinen takki) ja toisena pukuna name it storm takki joka on toissatalven mallia (harmaavalkoinen) ja niiden kanssa superremun harmaat toppahousut. 4v tytölle on tylsä ticketin toppahaalari (violetti) jonka bongasin keväällä alesta tosi halvalla (ja kadun kyllä nyt ostoani...), sen lisäksi alesta ostettu lassien toppatakki ja housut ja kirpparilta bongattu lennen toppatakki ja housut. 1vuotiaalle on huutonetistä huudettu vuoden x reimatec toppahaalari sekä name it storm tummanruskea toppahaalari jonka ostin kevätalesta mutta joka ehkä alkutalvesta on vielä vähä liika suuri. En osaa laittaa kuvia tänne, jos joku kertoo miten se tehdään niin voin laittaa... :D

Mä ostin toissa keväänä Seppälän alesta nuorimmaaselle haalarin (ovh oli 49 tai 59), maksoin siitä viitosen. Poika käytti sitä viime talven ja kun on hitaasti kasvava, niin käyttää sitä myös ensi talven! Kuvaa ei tähän hätään ole kun haalari on vielä vintissä talvivaatelaatikossa. Mutta sellainen nätti ruskea on.

Tuo ap:n haalari toimi ainakin meillä viime talvena oikein mainiosti. Kesti yhden pitkän ja paljon käytetyn talven hyvin, pestiin noin kerran viikossa.
Kyllä siinä pientä kulumaa saumoissa alkoi keväällä näkyä, mutta rikki ei ollut. Menee varahaalarina ensi talven ja uudet samanlaiset, mutta eri väriset odottaa molempia poikia tuolla kaapissa.

Elikäs nämä:

Product Detail | H&M FI

Keskimmäiselle:

Nää ei ole kyllä haalarit, mutta kun sattui kuva olemaan hollilla, niin laitoin senkin tähän :)

Lisäksi meillä on Ticketin viimevuoden mallistosta lilanvärinen "pallopuku", josta mulla ei ole kuvaa. Kuvaa ei ole myöskään uudesta Reimatecistä, jonka ostin viime vuonna alesta.

Pienimmälle:

Pienin perii lisäksi isosiskonsa viimevuotisia pukuja, sekä kaapissa on yksi uusi Reimatecci (alelöytö), josta mulla ei ole kuvaa.

Esikoinen ei käytä haalareita :)

Viimeksi muokattu:
mulla ei oo kameraa, mutta meillä on tälle syksylle:

ticketin tähtihaalari
ticketin yksivärinen punainen haalari
ticketin 2-os tähtipuku
molo rainbow takki + ticketin siniset housut
reimatc, tummansi-vaaleansini
ticketin lila haalari

Mä ostin tänään lapselle kirppikseltä pinkki-ruskean H&M:n toppahaalarin varahaalariksi. Maksoi 6e. Aiemmin ostin jo Ticketin haalarin, mutta se on aika paksu ja varmasti liian kuuma nollakeleille.

En saanut kovin hyvää kuvaa, mutta kyllä tosta jotain selvää varmaan saa kun klikkaa isommaksi. Ton lisäksi on Lassien kaksiosainen toppapuku ja loskakeleille Elloksen kokonaan kurahousukangasta oleva fleecevuorinen kurahaalari.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meillä on pojalle yhdeksi asuksi tuo sama puku joka ap:n kuvassa, mutta musta-harmaana. Ostin H&M:n alesta 7 eurolla :D

Viime talven turkoosi-musta Everest-haalari mahtuu edelleen, sitä saa siis luvan käyttää vieläkin.

Lisäksi on vihreä Icepeakin takki ja mustat Icepeakin housut, ja KappAhlista ostamani musta takki & siihen mustat housut.

Tytöllä on epämääräinen määrä takkeja (Puma, Icepeak, Everest, Catmandoo, yms) ja housuja talveksi. En suoraan sanottuna edes muista miten monta asua, niitä on "hieman" kertynyt taas.

• Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="vieras";24677007]Mä ostin tänään lapselle kirppikseltä pinkki-ruskean H&M:n toppahaalarin varahaalariksi. Maksoi 6e. Aiemmin ostin jo Ticketin haalarin, mutta se on aika paksu ja varmasti liian kuuma nollakeleille.[/QUOTE]
toi taitaa olla se edellisvuoden malli- mun mielestä se oli tosi nätti, ja oisin halunnu sellasen :)

Yhteistyössä