Relaatio 28!

[QUOTE="ruu";24666847]mä en sitä kukkaseppele + mikko hommaa tajua ? kun joku vielä sanoi, ettei tiennyt sen edes olevan sana ??[/QUOTE]

alku siinä sanassa on havaijilla kaulaan laitettava kukkaseppele ja loppu sitten se mikko.

// saisinkohan minä vielä rautalankavihjeen siihen punaiseen ja tuohon sopan ja säm. väliseen 9 kirjaimiseen sanaan?

"eva"
voisko täällä täysin matti myöhänen saada apuja kun tää rela tuntus tökkivän..

lentoyhtiö :
soul 5+5
e-kor.. 5
lentsikka 10
lentsikka 12
lentsikka 3+5+3

VHS
kalatauti 8
lapa 7
puteli 6
beta 9
vid.. ho.. sys 7
vid.. ho.. sys 6
telkku 20
mikr..sien..10

jos näihin 2 ekaan ruutuu sais vaikka apuja,muutkin ruudut kaipailee vinkkiä,mut koitan niitä vielä itse ennen kun itku parahtaa kun en osaa. Tuntus et osa viivoista menee päin honkia niin että itse ei pysy perässä (mutkia oijottu suoriksi)

ST
[QUOTE="eva";24667663]voisko täällä täysin matti myöhänen saada apuja kun tää rela tuntus tökkivän..

lentoyhtiö :
soul 5+5 muusikko
e-kor.. 5 tämän keksit helpommin kun saat tuon lentsikan
lentsikka 10 autokin on tälläinen
lentsikka 12
lentsikka 3+5+3

VHS
kalatauti 8
lapa 7 tää on vinkattu jo moneen kertaan ;)
puteli 6
beta 9
vid.. ho.. sys 7 tähän myös vinkkejä aiemmin ketjussa
vid.. ho.. sys 6 kuten myös tähän
telkku 20
mikr..sien..10 ja tähänkin on vinkki annettu aiemmin

jos näihin 2 ekaan ruutuu sais vaikka apuja,muutkin ruudut kaipailee vinkkiä,mut koitan niitä vielä itse ennen kun itku parahtaa kun en osaa. Tuntus et osa viivoista menee päin honkia niin että itse ei pysy perässä (mutkia oijottu suoriksi)[/QUOTE]

Tässä jotain.

VR
[QUOTE="eva";24667663]Tuntus et osa viivoista menee päin honkia niin että itse ei pysy perässä (mutkia oijottu suoriksi)[/QUOTE]

Nettiin laitettaessa osa viivoista on mennyt ihan väärin, syystä jota en tiedä ja jolle en mitään mahda. Eli mutkia ei ole tahallisesti oiottu suoriksi, mutta laatijasta riippumattomista syistä niin on tapahtunut. Suurimmista ongelmista olen ketjussa kertonut.

"eva"
lentis :
e-korea 5
lentis 10 -lentis ei aukee rahtilento,matkakohde,laivarahti yms koitettu
lentis 12
lentis 3+5+3

VHS
kalatauti 8
beta 9
vid.. ho..6
vid.. ho. 7
telkku 20
mikr..sien..10

niin voisko niitä vinkkejä antaa kun pyydetään, oon selannu ketjut läpi mutten saa sanoja auki annetuilla vihjeillä. ei oikein auta tuo että sanotaa että vihjeitä annettu mutta kun niillä ei aukene sana/sanat :S

ja kyllä teen matti myöhäsenä tätä joten tarvisin apuja..

"eva"
[QUOTE="eva";24667938]lentis :
e-korea 5
lentis 10 -lentis ei aukee rahtilento,matkakohde,laivarahti,laajarunko,matkustaja yms koitettu enkä vaan tajua tätä,rautalankaa!!?
lentis 12
lentis 3+5+3

VHS
kalatauti 8
beta 9
vid.. ho..6
vid.. ho. 7
telkku 20

niin voisko niitä vinkkejä antaa kun pyydetään, oon selannu ketjut läpi mutten saa sanoja auki annetuilla vihjeillä. ei oikein auta tuo että sanotaa että vihjeitä annettu mutta kun niillä ei aukene sana/sanat :S

ja kyllä teen matti myöhäsenä tätä joten tarvisin apuja..[/QUOTE]

Niin voisko joku jeesata kun en etene minnekkään suuntaan :S

ST
[QUOTE="eva";24667938]lentis :
e-korea 5
lentis 10 -lentis ei aukee rahtilento,matkakohde,laivarahti yms koitettu (Tähän juuri laitoin vinkiksi, että myös auto on tälläinen)
lentis 12
lentis 3+5+3 (liittyy jenkkilään)

VHS
kalatauti 8
beta 9
vid.. ho..6 (Ja tähän vinkattiin, että löytyy tuon 7-kirjaimisen enkkuwin täsmennyssivulta)
vid.. ho. 7 (Aiemmin annettu vinkki, Eräs valmistaja, alkaa Hlla. Myös Japanilainen kaupunki. Lisävinkkinä vielä, että liittyy Japaniin.)
telkku 20
mikr..sien..10 (kuitu)

ja kyllä teen matti myöhäsenä tätä joten tarvisin apuja..[/QUOTE]

.

"eva"
lentis :
e-korea 5
lentis 10 -lentis ei aukee rahtilento,matkakohde,laivarahti yms koitettu (Tähän juuri laitoin vinkiksi, että myös auto on tälläinen) <= tämä vaan ei aukee,oon vissiin täysin eri aallon pituudella sun kanssa,jos vääntäsit rautalankaa..

lentis 12
lentis 3+5+3 (liittyy jenkkilään) <= tämä myös kaipaa rautalankaa metri tolkulla

VHS
kalatauti 8
beta 9
vid.. ho..6 (Ja tähän vinkattiin, että löytyy tuon 7-kirjaimisen enkkuwin täsmennyssivulta) <= mää en tähän löydä tätä 6 kirjaimista vaikka lukenu tuota sivua => http://en.wikipedia.org/wiki/Hitachi
vai oonko täysin väärässä sivussakin,tota enkkua tajua kunnolla edes..

telkku 20

voisko rautalankaa vääntää ratakiskoista?

[QUOTE="eva";24668292]lentis :
e-korea 5
lentis 10 -lentis ei aukee rahtilento,matkakohde,laivarahti yms koitettu (Tähän juuri laitoin vinkiksi, että myös auto on tälläinen) <= tämä vaan ei aukee,oon vissiin täysin eri aallon pituudella sun kanssa,jos vääntäsit rautalankaa..

nii mitä on auto ja pyörä ja juna ja vene.....

lentis 12
lentis 3+5+3 (liittyy jenkkilään) <= tämä myös kaipaa rautalankaa metri tolkulla
juu aukes paremmin pressaruudun kautta

VHS
kalatauti 8
8 mitä on vaik nieriä, siika muikku...

beta 9
sain auki helpommi alakautta,

vid.. ho..6 (Ja tähän vinkattiin, että löytyy tuon 7-kirjaimisen enkkuwin täsmennyssivulta) <= mää en tähän löydä tätä 6 kirjaimista vaikka lukenu tuota sivua => Hitachi - Wikipedia, the free encyclopedia
vai oonko täysin väärässä sivussakin,tota enkkua tajua kunnolla edes..

hitachi täsmennyssivulta löytyy se 6
Hitachi (disambiguation) - Wikipedia, the free encyclopedia

telkku 20
tähän auttoi se kun vinkattiin mitä nää on telkku, radio, dvd, pelikonsolit....

voisko rautalankaa vääntää ratakiskoista?[/QUOTE]

.

Yhteistyössä