Jaiks, joku taas hiippaili tuossa ikkunan takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24665979]Onneks me asutaan kerrostalossa, jossa ei ole parvekkeita ja alaovet on aina lukittuina.[/QUOTE]

Hyi! Jos tulisi tulipalo eikä rappuun pääsisi, olisitte loukussa. Parvekkeella saa sentään raitista ilmaa, jos asunto palaa.

Me asutaan maalla, naapureita on mutta ei ihan vieressä (huuto yhteyden päässä)
Tästä jo jonkin verran aikaa koska kyseistä koiraa ei ole enään kahteen vuoteen ollu olemassa, mutta syksyllä kun ilta pimentyi alkoi jotain ihme porukkaa ravata nurkissa.

Ulkorakennuksen seinässä liiketunnistimella toimiva valo (kuten myös talon seinässäkin)joka syttyi, menin itse ulos ja otin koiran myös (saksanpaimenkoira/rottweiler sekotus)mukaan ja se nosti ihan kamalan metakan ja karvat pystyssä reuhkoi, mutta ei mennyt minnekkään.

meinasin että varmaan parempi mennä sisälle koiran kanssa ja jäin eteiseen seisomaan katsomaan ikkunasta. Pihavalot sammui ja sitten lähti tuolta ulkorakennuksen nurkilta taskulampun valo kulkemaan tielle päiten ja hetken päästä tuli auto tuohon meidän pihatien risteykseen ja sinne meni joku kyytiin.

kyllä kylmäsi..

[QUOTE="vieras";24666114]Me asutaan maalla, naapureita on mutta ei ihan vieressä (huuto yhteyden päässä)
Tästä jo jonkin verran aikaa koska kyseistä koiraa ei ole enään kahteen vuoteen ollu olemassa, mutta syksyllä kun ilta pimentyi alkoi jotain ihme porukkaa ravata nurkissa.

Ulkorakennuksen seinässä liiketunnistimella toimiva valo (kuten myös talon seinässäkin)joka syttyi, menin itse ulos ja otin koiran myös (saksanpaimenkoira/rottweiler sekotus)mukaan ja se nosti ihan kamalan metakan ja karvat pystyssä reuhkoi, mutta ei mennyt minnekkään.

meinasin että varmaan parempi mennä sisälle koiran kanssa ja jäin eteiseen seisomaan katsomaan ikkunasta. Pihavalot sammui ja sitten lähti tuolta ulkorakennuksen nurkilta taskulampun valo kulkemaan tielle päiten ja hetken päästä tuli auto tuohon meidän pihatien risteykseen ja sinne meni joku kyytiin.

kyllä kylmäsi..[/QUOTE]

Haulikolla taskulampun valon suuntaan niin johan loppuu nurkissa hiippailut.

Kyllä noi liiketunnistimella olevat valot on vihonviimeisiä, kissakin saa ne laukeamaan ja sithän oletkin ihan kusi sukassa kun ne palaa ja koira haukkuu. Vaikka se on vain kissa.
Mut me asutaan kans syrjässä ja kyllä koira on ihan paras turva. Pihallekin kun menee yöllä, koira kyllä osaa ilmaista onko siel jotain vai ei. Toisaalta, entisen naapurin vapaana vaeltava saksanpaimenkoira taas oli ihan pyllystä, häijy ku mikä :/

[QUOTE="vieras";24666279]Koiraakin parempi turva on kaksi koiraa.:attn:[/QUOTE]

Mulla on 2 koiraa, mutta ei noista kauhean suurta apua ole, kun ovat tuollaisia pieniä ja karvaisia, ei niitä kukaan ota vakavasti. Tosin ei meille sisälle kukaan ilmoittamatta tule.
Toi liiketunnistin auttaa minua siinä, että jos tohon joku tulee, niin näen ikkunasta kyllä heti minkänäköinen tyyppi on kyseessä. Eilen illalla kun tässä olkkarissa oli valot ja ulkona pimeää, niin en nähnyt kuin että joku siinä liikkui, kun verhot raosta yritin kurkkia.

Yhteistyössä