Aries78!

• Viestiketjun aloittaja bongaus!!:)
  • Ensimmäinen viesti
bongaus!!:)
Ihan pakko kysyä et missä päin K-jokea asut? Ja minkä värinen sun mese on? :) Mä näin yhden miehen rivitalon pihassa..sil oli kaks poikaa noin 2 ja 6v. Ja pihassa oli mersu.. yhtäkkiä välähti et olitkohan se sinä?? :D

Aries 78
Ihan pakko kysyä et missä päin K-jokea asut? Ja minkä värinen sun mese on? :) Mä näin yhden miehen rivitalon pihassa..sil oli kaks poikaa noin 2 ja 6v. Ja pihassa oli mersu.. yhtäkkiä välähti et olitkohan se sinä?? :D
Mie asun keskustassa. Ja benz pitäisi olla vihreä, nyt vain todella likainen. Olikos pienimmässä pojussa mitään silmäänpistävää :)

aapp
Eih, et se varmaan sit ollu sinä. Keskustassa kyllä olin, mut se oli harmaa mese. Enkä tosiaan huomannu lapsessa mitään erikoista, en kyl kauheesti kehannu tuijottaakaan. Yritin näyttää vaan reippaalta äidiltä ja vauhilla kävelin rattaiden kans ohi :p Mut kerro kuitenki mitä silmäänpistävää sun pojassas oli? jäi vaivaan :D

Aries 78
Eih, et se varmaan sit ollu sinä. Keskustassa kyllä olin, mut se oli harmaa mese. Enkä tosiaan huomannu lapsessa mitään erikoista, en kyl kauheesti kehannu tuijottaakaan. Yritin näyttää vaan reippaalta äidiltä ja vauhilla kävelin rattaiden kans ohi :p Mut kerro kuitenki mitä silmäänpistävää sun pojassas oli? jäi vaivaan :D
Auto on todella tummanvihreä, ei mikään kirkkaanvihreä :D Ja pikkuisella pojulla yläselkään ulottuvat hyvin vaaleat kihartuvat hiukset..

aapp
Täytyy siis jatkaa tallailua tän kaupungin kaduilla, ois hauskaa tunnistaa sut :D Ja sun pojan täytyy olla ylisöpö!! älä pelkää, en mä oikeesti sua rupee jälestään :)

Yhteistyössä