Jaiks, joku taas hiippaili tuossa ikkunan takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Istuin tässä olkkarin sohvalla, kun kuulin tuosta selän takaa ikkunan ulkopuolelta jonkun äänen ja vilkaisin verhon raosta, niin joku tyyppi juuri käveli tuosta ikkunan alta ja se ääni taisi olla auton oven ääni, kun kävi kokeilemassa noita auton ovia, onko ne auki.
Kukaan ei tuosta ohi noin vain kävele, kun pyörätie menee tuolla autotien toisella puolella ja siinä nurmikkokaistalekin välissä, että ihan tarkoituksella tuohon tullaan, vahingossa ei kukaan siis tossa ikkunan alla kulje.
Onneksi noi auton ovet on aina lukittuna kun auto tuossa seisoo, ei edes ole oma auto.

Viime kesänähän joku tyyppi kaatoi kaljaa tuosta toisesta olkkarin ikkunasta sisään, kun oli tuo tuuletusikkuna auki ja silloinkin istuin tässä olkkarissa ja valot oli päällä.
Nytkin ihan varmasti näki tonne ulkopuolelle, että täällä on valot päällä, vaikka verhot onkin edessä.

Tähhh??? Siis sun olohuoneeseen kaato kaljaa... Onpas meininkiä:O

No sanos muuta, olin itsekin silloin ihan äimänä, että mitä hittoa, mutta ihan oikeasti kaljaa joku tuosta tuuletusikkunasta kaatoi sisään. Luulen että oli jotain kavereiden keskinäistä kisailua, että uskallatko vai et. Sen jälkeen kyllä iltaisin pistin ikkunat kiinni tiukasti.

Jokunen vuosi takaperin kun olin tullut juuri töistä, niin joku törttöili kännissä meidän pihalla ja tätä pihaa ympäröi silloin korkea orapihlaja-aita, jonka läpi se tyyppi oli tullut ja jonka läpi se myös meni pois. Oli kyllä niin kaatokännissä, hyvä että pystyssä pysyi, mutta niin se vaan tunki läpi tiheän orapihlaja-aidan.

Hyi helvetti! Mun pahin painajainen.
Uskaltaako nyt enää alkaa nukkumaan, ties joku hullu vaanii muakin tuolla rappukäytävässä...oon joskus kauhulla aatellu sitäki että pääsiskö joku kiipeämällä tänne kakkoskerroksen parvelleelle ja lasin rikkomalla sisään. :ashamed:

Lakkasko siellä liikehdintä? :x

Hyi. Mä heräsin kerran yöllä siihen, että joku tuijottelee taskulampulla mun huoneeseen.
Onneksi asun nykyään kerrostalossa, mutta kotona käydessä ällöttää vieläkin iltaisin.

No hyi! Onneks mä asun kerrostalossa, mä olen niin heikkohermoinen että olisin pakannut kimpsuni ja kampsuni samantien!
Pääsee kerrostaloonkin:)
17.6.2011 16:56 (Päivitetty 17.6.2011 17:47) Asta Tenhunen
Humalainen keski-ikäinen mies tunkeutui entisen puolisonsa asuntoon Kuopion Petosella torstai-iltana.
40-vuotias mies meni asuntoon niin, että hän kiipesi ensin ulkokautta toisen kerroksen parvekkeelle, rikkoi ikkunan ja meni sisälle.

Pääsee kerrostaloonkin:)
17.6.2011 16:56 (Päivitetty 17.6.2011 17:47) Asta Tenhunen
Humalainen keski-ikäinen mies tunkeutui entisen puolisonsa asuntoon Kuopion Petosella torstai-iltana.
40-vuotias mies meni asuntoon niin, että hän kiipesi ensin ulkokautta toisen kerroksen parvekkeelle, rikkoi ikkunan ja meni sisälle.

Kiitti :D Oikein sydäntä lämmittää <3
Pääseehän melkein mihin vaan kun oikein tahtoo, onneks meidän parvekkeelle ei niin vaan kiipeillä, tikkaat saa olla mukana :P

Kiitti :D Oikein sydäntä lämmittää <3
Pääseehän melkein mihin vaan kun oikein tahtoo, onneks meidän parvekkeelle ei niin vaan kiipeillä, tikkaat saa olla mukana :P

Joo niin pääsee ja siitäkös mun mielikuvitus saa tulta alleen.
Tässä joku aika sitten kun se palottelu- ja vesurimurhaaja Terhi Tervashonka karkasi sieltä avovankilasta niin mä olin ihan varma et se tulee JUST tänne meidän pihalle, kiipee ton ison koivun latvaan, hyppää mun partsille ja rikkoo partsioven lasin vesurilla ja tunkeutuu sisään. :D

Ja asun viidennessä kerroksessa. :D

No hyi hitto, onneks asutaan metässä, ei satunnaiset kulkijat eksy ikkunoiden taakse : / Ja kun mä vielä paljon joudun olla yksikseni, yöaikaankin, niin ei olis kannattanu noita lukea.
Mun suurin pelko olis, jos joku seisois ikkunan takana:|
Ja yksinhän mä nyt tänkin yön olen, vettä sataa ja on niin pimeää...

No hyi hitto, onneks asutaan metässä, ei satunnaiset kulkijat eksy ikkunoiden taakse : / Ja kun mä vielä paljon joudun olla yksikseni, yöaikaankin, niin ei olis kannattanu noita lukea.
Mun suurin pelko olis, jos joku seisois ikkunan takana:|
Ja yksinhän mä nyt tänkin yön olen, vettä sataa ja on niin pimeää...

Se on munkin suurin pelko ollut AINA. Mies ei voi ymmärtää kun hän haluis muuttaa rivariin ja mä en ikinä enää pysty, ellei nyt terapialla saatais ihmeitä aikaan.

Lapsena asuin omakotitalossa ja pelkäsin joka ainoa ilta.

Se on munkin suurin pelko ollut AINA. Mies ei voi ymmärtää kun hän haluis muuttaa rivariin ja mä en ikinä enää pysty, ellei nyt terapialla saatais ihmeitä aikaan.

Lapsena asuin omakotitalossa ja pelkäsin joka ainoa ilta.

Meillä on onneks koira, se helpottaa, paitsi silloin kun se keksii alkaa vuhkimaan jotain olevinaan outoa ääntä :/
En uskalla mitään jännäreitä katsella telkasta, kauhuista puhumattakaan,
siis silloin kun mies on yötöissä tai vkl Virossa.
Muuten mielikuvitus pääsee valloilleen :/

Siellä varmaan on rosvoja, tutkiivat paikkoja etukäteen ja tekee suunnitelmiaan:
Hupputakkimiehiä hiippailee kokkolan Koivuhaan parkkipaikoilla ?
Nyt kun yöt ovat taas pimenneet niin nämä oudot hupputakki ninjat ovat alkaneet laahustaa öisin parkkipaikoilla ("mukamas huolettomina") Kielestä päätellen eivät ole ainakaan perinteisen kuokka Jussin jälkeläisiä. Kannattaa vähän pitää silmällä näitä hiippailijoita, koska on sen verran isot takit, että sinne sulloo sisään puoli autoa.

No sanos muuta, olin itsekin silloin ihan äimänä, että mitä hittoa, mutta ihan oikeasti kaljaa joku tuosta tuuletusikkunasta kaatoi sisään. Luulen että oli jotain kavereiden keskinäistä kisailua, että uskallatko vai et. Sen jälkeen kyllä iltaisin pistin ikkunat kiinni tiukasti.

Jokunen vuosi takaperin kun olin tullut juuri töistä, niin joku törttöili kännissä meidän pihalla ja tätä pihaa ympäröi silloin korkea orapihlaja-aita, jonka läpi se tyyppi oli tullut ja jonka läpi se myös meni pois. Oli kyllä niin kaatokännissä, hyvä että pystyssä pysyi, mutta niin se vaan tunki läpi tiheän orapihlaja-aidan.
Ookko mikkelistä:
Savon sanomat:
Janne Niiranen

Ainakin yhdessä omakotitalossa Mikkelin Tuppuralassa kävi varkaita maanantaina aamuyöllä isäntäväen nukkuessa. Talosta oli varastettu lompakoita ja avaimia.

Etelä-Savon poliisi kaipaa Tuppuralassa yöllä liikkuneilta ihmisiltä havaintoja kello 00-06 pihoilla ikkunoista taloihin ja autoihin kurkistelleista henkilöistä.

Havaintoja voi ilmoittaa numeroon 07187 55400.

Onneksi on koiria ja kissoja! (koirat pitää ihmisrosvot kurissa ja kissat henkiolennot) Ja kahdeksas asuinkerros, ei ihan heti kiivetä sisälle... Ja ikkunoissa pitää olla paksut verhot, niin ettei näe sisään. (tai että mä en näe ulos ja kuvittele sinne kaikenlaista) Talonvahtina ja eläinhoitajana tuttavan omakotitalossa ollessani virittelin lakanoita ikkunoiden eteen, kun sillä ei ollut kunnon verhoja. En olis pystynyt nukkumaan tai liikkumaan talossa pimeän tultua jos en olisi näin tehnyt.

Hyi, lapsena kuullut kauhujuttuja kun omakotitalossa asuneen kaverin ikkunoista oli tuijoteltu sisään ja sitten kun tarkasteltu tarkemmin pihaa, niin niiden sisääntuijottelu ikkunoiden vierestä löytynyt iso kasa tupakantumppeja. Oli siis käynyt useaan otteeseen siellä tiiraamassa. Yyh. Omakotitaloon uskaltaisin muuttaa vain muutaman kaapinkokoisen vahtikoiran kanssa. Ja sitten sellaiset liikkeentunnistinvalot pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ookko mikkelistä:
Savon sanomat:
Janne Niiranen

Ainakin yhdessä omakotitalossa Mikkelin Tuppuralassa kävi varkaita maanantaina aamuyöllä isäntäväen nukkuessa. Talosta oli varastettu lompakoita ja avaimia.

Etelä-Savon poliisi kaipaa Tuppuralassa yöllä liikkuneilta ihmisiltä havaintoja kello 00-06 pihoilla ikkunoista taloihin ja autoihin kurkistelleista henkilöistä.

Havaintoja voi ilmoittaa numeroon 07187 55400.

En ole Mikkelistä vaan Kouvolasta ja täällä on sytytelty äskettäin erilaisia tulipaloja, roskiksia, ulkorakennuksia, mutta tuo eilinen kyllä äänen perusteella kokeili noita auton ovia, kun siihen ääneen havahduin ja ei sen jälkeen enää mitään liikettä näkynyt ja nyt aamullakin auto oli tallella.

En ole Mikkelistä vaan Kouvolasta ja täällä on sytytelty äskettäin erilaisia tulipaloja, roskiksia, ulkorakennuksia, mutta tuo eilinen kyllä äänen perusteella kokeili noita auton ovia, kun siihen ääneen havahduin ja ei sen jälkeen enää mitään liikettä näkynyt ja nyt aamullakin auto oli tallella.

Mä kyllä sinuna hankkisin sellaisen liikkeentunnistimella syttyvän valon, ajaa hiipparit pois. Ne on aika edullisiakin! Hei huomasitko ap että tuossa toisessa ketjussa 'kaljankaataja tunnustaa' tekonsa! (löysin varastetun autoni...)

Suurin osa asuntomurroista tehdään kerrostaloihin.

Mä olen myös tyytyväinen kerrostalossa. Kun mä en edes pelkää mitään murtomiestä, jotenkin olen siinä luulossa että ne kävis silloin kun on pois. Pelkään jotain epämääräistä, väkivaltaista mielipuolta, tai jotain stalkkaajaa. Pelkästään se, että joku katselisi salaa sisään, saa pahat inhon väreet kulkemaan. Ja sitten tietysti jotain mikä menee ylli luonnollisen ymmärryksen (ja jolta suojaa tietty paksut verhot... :) )

[QUOTE="hmm";24665734]Onneksi on koiria ja kissoja! (koirat pitää ihmisrosvot kurissa ja kissat henkiolennot) Ja kahdeksas asuinkerros, ei ihan heti kiivetä sisälle... [/QUOTE]

Meilläkin on kahdeksas asuinkerros, mutta haluan muuttaa tästä pois ennen kuin lapset ovat teinejä! Tällä hetkellä heillä on sekä järkeä että varovaisuutta, mutta en halua nähdä heitä muutaman vuoden päästä kavereittensa kanssa parvekkeella uhmakkaasti riekkumassa. Lisäksi 8. kerros olisi ikävä, jos tulisi tulipalo. Ei olisi herkkua odotella parvekkeella palokuntaa.

Yhteistyössä