Helvatin ällö facebook-päivitys, saa oksentaa

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Ai sinä kysyt onko minulla töitä? Uhhh kyllä, olen äiti! Se tekee minusta herätyskellon, kokin, piian, tarjoilijan, opettajan, sairaanhoitajan, jokapaikanhöylän, turvapäällikön, valokuvaajan, ohjaajan, autonkuljettajan, tapahtumasuunnittelijan, henkilökohtaisen avustajan, pankkiautomaatin ja olen pelästyttänyt pois mörköjä. En saa lomia, sairausajanpalkkaa tai vapaapäiviä. Työskentelen päivin öin. Päivystän 24/7 koko loppuelämäni ajan. Kopioi seinällesi, jos olet ylpeä ÄITI ?

"vieras"
Kerrankin olen sun kanssa lunis 100% samaa mieltä! Oksettavin päivitys, etenkin kun sen näkee esim. äidillä, jolla on yksi lapsi, joka on jo 17 v. ja äiti ei jaksa tehdä töitä, ei ole koskaan jaksanut, makaa sohvalla 24/7.

"vieras"
Peesi peesi peesi ap!!! Ja ylläri, että se on niilla mutseilla, joille ei koskaan ole työnteko maittanut, niin pädetään sitten tällaisella asialla, ei helvet.... Itse olen äiti ja ylpeä siitä, mutta käyn myös töissä, niinkuin miehenikin, että pystymme elättämään perheemme.

"ARGH"
Jep. Voi huoh. Ihmeellistä "OI OLETPA AHKERA JA REIPAS JA MAHTAVA KUN KYKENET KAIKKEEN TÄHÄN!"

Joo, vittu, niin tekee kaikki muutkin äidit mut ei tarvitse siitä mitään mitaleja. -.-

"joo"
On toi kyllä typerää. Tosi kauhea marttyyri täytyy olla siksi, kun on äiti. Äitiydestä varmaan pitäisikin saada lomia, sairausajanpalkkaa ja vapaapäiviä. Jos siitä saisi, niin kai isyydestäkin sitten pitäisi saada.
Jos ei kestä äitiyttä, niin olisi huolehtinut ehkäisystä.

"Mää vaan"
Ei nyt varsinaisesti aiheeseen liity, mutta huvittaa nuo kotoilublogien supermamat, jotka saatuaan lapsensa jo verrattain isoiksi (esim.yläasteelle) äippäilevät edelleen ja pähkäilevät välillä jaksamistaan? Voi juma..töihinkin voi lähteä jos siltä tuntuu.

• Tykkää
Reactions: Sankkuli
"vieras"
Joo-o,kieltämättä ällöä pätemistä. Sitäpaitsi,äitiys ei "tee" susta mitään noista mainituista ammateista. Ne vaan sisältyy äitiyteen,ihan niinku mihin tahansa ammattiin (työhön siis) sisältyy paljon muutakin kun sen tittelin suoraan kertoma.. Esim moni sairaanhoitaja tekee myös atk-hommia,leipurit siivoaa,kampaaja tekee kirjanpitoa jne..

Muutenkaan mä en meinaa kestää näitä "kiertopäivityksiä". Koipio seinällesi ainakin tunniksi jos sitä tai tätä..ja jos et olet luuseri..

Kepsis
[QUOTE="vieras";24665170]Joo-o,kieltämättä ällöä pätemistä. Sitäpaitsi,äitiys ei "tee" susta mitään noista mainituista ammateista. Ne vaan sisältyy äitiyteen,ihan niinku mihin tahansa ammattiin (työhön siis) sisältyy paljon muutakin kun sen tittelin suoraan kertoma.. Esim moni sairaanhoitaja tekee myös atk-hommia,leipurit siivoaa,kampaaja tekee kirjanpitoa jne..

Muutenkaan mä en meinaa kestää näitä "kiertopäivityksiä". Koipio seinällesi ainakin tunniksi jos sitä tai tätä..ja jos et olet luuseri..[/QUOTE]

Tää on tätä helvetin nykyaikaa, ollaan tunnin ajan maailman pelastajia kun kopioidaan 1,4 sekunnissa joku tekstinpätkä joltain muulta joka on sen saanut taas muulta jne jne jne...

Ei sillä, jotkut päivitykset on ihan hauskoja, tietyn aikaa, kun niissä ei tekopyhistellä, syyllistetä muita, jollei he myös kirjoita näin seinälleen.

Nyt tuli ihan sellainen lievä internetrage kun ajatteli asiaa miten tyhmiä ihmisiä oikeasti on liikaa. Jos lisääntyminen vaatisi älykkyyttä niin ei tässä maailmassa olisi helvetti 1 miljardia edes ihmisiä.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
:x Omg.. :LOL:
En nyt oikein tiedä miten näihin taas pitäis reagoida..

Ja sit ihmetellään miksi puhutaan "marttyyriäideistä" ja miten miehet ei vaan iiikiiinäää tajua miten vaaaaikeeetaaaa naisilla kotona on. (Kun lapset on koulussa ja mamma himassa eikä edes ruokaa saa tehtyä, mutta hei, ei kerrota kellekään, ollaanhan me sentään äitejä.) :xmas: :headwall:

Menee samaan kategoriaan näiden ällötysten kanssa:

Olen kantanut häntä mahassa, nukuttanut hänet rinnallani.Olen suudellut pieniä varpaita, olen kuivannut kyyneleet.Olen saanut pissat ja oksennukset päälleni, valvonut öitä saadakseni hänet nukkumaan.Mutta en vaihtaisi tätä mihinkään muuhun. Minulla ei ole mallin keho, mutta kun katson itseäni peilistä näen äidin ja sitä suurempaa kunniaa ei ole kuin olla äiti. Laita tämä eteenpäin jos sinäkin olet ylpeä ÄITI?

Jaa, en löytänytkään sitä toista, mutta siinä puhutaan jostain arpisesta mahasta jne. Ei mua haittaa vaikka joku lapsestaan hehkuttaisi useinkin koska onhan se totta, että pienten lasten vanhemmilla ei aina paljoo muuta elämää oo, mutta se äitiyden hehkuttaminen on niiiiiiiiiiiiiin etovaa.

Siis oikeesti, TÄYSIN luonnollinen asia. Nykyään vaan huomattavasti helpotettuna verrattuna vaikkapa sadanvuoden takaiseen aikaan.

....En ylipäätänsä ymmärrä näiden päivitysten ideaa. Ei kai se tee kenestäkään yhtään vähemmän äitiä, vaikkei lätki tällaisia seinälleen? Ja on se hienoo, kun sitten 15 henkilöä tykkää tästä paskasta ja kommentoivat sydämiä. Eihän äitiys perustu Facebookkiin millään tavalla.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Lunatic
[QUOTE="joo";24665161]On toi kyllä typerää. Tosi kauhea marttyyri täytyy olla siksi, kun on äiti. Äitiydestä varmaan pitäisikin saada lomia, sairausajanpalkkaa ja vapaapäiviä. Jos siitä saisi, niin kai isyydestäkin sitten pitäisi saada.
Jos ei kestä äitiyttä, niin olisi huolehtinut ehkäisystä.[/QUOTE]

Ja vielä ällömpää niin se joka ton laitto, on livenäkin marttyyriäiti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä