Mammat huutaa yhä korkeampia summia tästä ticketistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitäpaitsi päiväkodissa työskentelevänä ja siten paljon haalarimalleja tietävä voin sanoa, että noi ticketin haalarit on kaikkein surkeimpia. Saappaita ei meinaa mm. saada ahtaisiin lahkeisiin, välikausipuvut ovat kuin sadeasuja... Aina me kirotaan noita tickettejä ja nimikin on ihan kauhea!

Katsokaa miten tässä kävi: http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=881767 Haalari ei edes huutajan mielestä ollut hintansa väärti. :D Varovaisuutta siis korkeisiin huutohintoihin!

Siis tuossahan oli myyjän lähtöhinta 5 euroa. Jos joku itse nostaa tarjouksen noin korkealle huutokaupassa niin turha valittaa ettei vastaa hintaa. Myyjähän on selvästi tekstissä luetellut haalarin pienet "viat".

Mua on joskus suorastaan nolottanut kun olen laittanut käytetyn merkkihaalarin lähtöhinnan pieneksi jos siinä ollut kulumaa ym. käytön jäljiltä jotka olen tarkasti kuvannut ja huudot ovat silti nousseet korkealle.

Siis mitä järkeä on huutaa ittensä perään monta kertaa? Siis kun kattoo tota huutajalistaa niin pari käyttäjää yli kymmentä kertaa korottanut... what.

Ne huutajat on laittaaneet päälle korotusautomaatin, jolloin sen tekemän tarjous menee aina uuden huutajan edelle tehtyyn ylärajaan asti. Silloin tämä korotus näkyy aina tavallaan uutena kortuksena vaikka on siis vaan seurausta jonkun muun tekemästä korotuksesta eikä tämän toisen huutajan tarjousta tule tuohon näkyviin kun se on hävinnyt tarjous.

• Tykkää
Reactions: Ankh
Meillä on Reimatecia ja Ticketiä, myös Remua ja Lassieta.

Ehkä mä vaan olen niin perseaukinen, ettei mulla ole varaa ronklata niin, etten pukis jotain tiettyä lapseni päälle, vaikka maksettais.

Ihan mielenkiinnosta.. Heitättekö lapset lahjaksi saamat vaatteet roskikseen, jos ne ei miellytä silmää?

Mä en ikinä kehtais, sitä pidetään päällä, mitä sattuu olemaan.

No ei ainakaan mennyt hupihuutajalle tuo haalari, niin kuin täällä jossakin vaiheessa epäiltiin. Näyttää huutajalla itselläänkin olevan kohentamisen varaa myymiensä tuotteiden kunnon ja kuvauksien kanssa, jos palautteisiin uskomista on.

Mutta kai se on jonnekin purettava kiukkuaan, kun on karannut mopo käsistä.

Myyjä kuvaili haalaria näin:

"Haalari on huippu, sitä on tyttäreni käyttänyt toissatalvena alle 2kk, ennenkuin jouduimme ottamaan suuremman koon baggien käyttöön samana talvena. Kunto on siis lähes uudenveroinen. Polvissa ja pepussa ei ole karheumaa. Jotain pientä käytönjälkeä toki on tullut, kuten hieman tummentumaa jossain ja toisesta hihansuusta löydin vähän tummentumaa myös.nimi. Mutta uudelle ei haalari mielestäni juurikaan häpeä. "

Ostaja antoi myyjälle NEUTRAALIN PALAUTTEEN:

"Puku ei kyllä ollut ihan kuvauksen mukainen,olen hiukan pettynyt.Tummentumaa löytyi vähän joka puolelta,edessä ylhäällä MUUTAMA TAHRA,joista EI mainintaa,jos olisin tienny en olisi huutanut. Näistä olisi kyllä voinut mainita kuvauksessa.Hinta ei kohdalla "

Yhteistyössä