Käytetty tiketti huutiksessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kertokaa tietämättömälle, että miks ihmeessä ostatte noin kalliita vaatteita lapsille kun ne menee tosi nopeesti pieneks?
Vai onko nuo oikeesti niin laadukkaita että kestäävät sään kuin sään ja mutaleikitkin kulumatta?

Lähtöhinta 78.00 €
Hinta nyt 90.00 € (Hintavarausta ei ylitetty)
Minimikorotus 2.00 €

siis mitä vit.. on se kumma, kun toiset käytetystäkin rahastaa tuollaista hintaa (hintavaraus) o.O

Käytetystä haalarista maks. 20e itse maksaisin, vaikka uutena hommataankin joka vuosi yhdet Reimatecit lapsille. Varahaalarit sitten tosiaan käytettynä. Ja reimatecit ja muutkin lapsilta pieniksi jääneet olen laittanut huutopakettina ja saadut tulot Pietarin katulapsille. Jos he ottaisivat vastaan vaatteita, lahjoittaisin vaatteet suoraan heille. En osta vaatetta rahastaakseni sillä myöhemmin, ja saan paremman mielen siitä, että huutopaketeista saadut summat menevät parempaan tarkoitukseen; edistämään lasten hyvinvointia.

[QUOTE="a p";24710090]Ei ole oma kohteeni huutiksessa, sattui vaan silmiin ja ihmettelen tuota hintaa kun uuden saa ale-myynneistä halvemmalla.[/QUOTE]

Mistä tällä hetkellä?

Mä saan kanssa noista ticketeistä ym. ns. paremmista merkeistä hyvin rahaa. Itse ostan noi outleteista tai alennusmyynneistä tai laitan miehen ostaan Tanskan outleteista työmatkoilta. Joka kerta olen saanut enempi huutiksesta rahaa noista kuin mitä olen itse maksanut. Lähtöhinta on kuitenkin ollut suht. alhainen, ei hintavarausta ja max 2 € korotukset.

Mulla on kysymys tuosta huutiksesta. Tuossa ko. huudossa yksi ja sama on korottanut peräkkäin hintaa. Miksi? Siis eihän sen kannattais korottaa, jos kukaan muu ei huuda, niin sais halvemmalla. Miksi se silti korottaa?

Mulla on kysymys tuosta huutiksesta. Tuossa ko. huudossa yksi ja sama on korottanut peräkkäin hintaa. Miksi? Siis eihän sen kannattais korottaa, jos kukaan muu ei huuda, niin sais halvemmalla. Miksi se silti korottaa?
Korotusautomaatti varmaan käytössä. :)
Muoks. Oho! Sorry, eihän siinä ole kukaan muu edes huutanut. Mä oon varsinainen puusilmä. :ashamed:

Viimeksi muokattu:

Vastaus: korotusautomaatti. Siinä ei näy muiden tekemät huudot, jos korotusautomaatissa on korkeampi tarjous.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24710372:
Mä saan kanssa noista ticketeistä ym. ns. paremmista merkeistä hyvin rahaa. Itse ostan noi outleteista tai alennusmyynneistä tai laitan miehen ostaan Tanskan outleteista työmatkoilta. Joka kerta olen saanut enempi huutiksesta rahaa noista kuin mitä olen itse maksanut. Lähtöhinta on kuitenkin ollut suht. alhainen, ei hintavarausta ja max 2 € korotukset.

Myytkö siis uutena suoraan huutiksessa? Olen aina ihmetellyt voivatko nuo tehomyyjät oikeasti tienata vaivaan nähden paljoakaan kun myyvät just noita ale- ja outletlöytöjä lähes samaan hintaan kuin kaupassa.

[QUOTE="pallero";24710495]Myytkö siis uutena suoraan huutiksessa? Olen aina ihmetellyt voivatko nuo tehomyyjät oikeasti tienata vaivaan nähden paljoakaan kun myyvät just noita ale- ja outletlöytöjä lähes samaan hintaan kuin kaupassa.[/QUOTE]

En vaan käytettynä. Omille
lapsille ostetaan vaatteet. En ala sen enempää osteleen.

Yhteistyössä