Tehtävä lastenvaatteista pitäville:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vivivivieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vivivivieras

Vieras
Käytettävissä on 4v tytön talvisiin ulkopukuun, ulkokenkiin, hanskoihin (kaulurit ja pipo onkin ainoat jotka vielä mahtuu) vain 50 euroa + joudun ottamaan lisäksi kulutusluottoa, jonka saan maksettua joulukuussa pois ;(

Suosittele hinta-laatusuhteeltaan hyvää! Jos ei kestä kunnolla vettä, niin joudun ostamaan lisäksi kurikset ja kumpparit!

Käytettynä metsästäisin kirpparilta tai huutonetistä lassietecciä tai tähtijonathania. Pitävät vettä. Ainakin tokmannin kaupat (robin hood, tokmanni, vapaa valinta yms) myy hans companyn hanskoja. Nekin pitävät vettä. Vedenpitäviin kenkiin menee yksistään tuo 50e, mutta jos nekin löytyis hyväkuntosena huutiksesta niin ehkä hommaisin sitten sieltä.

Huutonetissä kovat hinnat kengille + postikulut, jos vaan mahdollista kirppareita kannattaa kierrellä. Reimateceillä kova hinta vielä käytettynäkin, tähti jonathania tai remua kannattaa katsella.

Jos olet facebookissa niin etsi sieltä alueesi ostetaan/myydään/vaihdetaan "sivu", sieltä voi löytää tosi halvalla, pääset hakemaan niin säästyy postikulut. Kysele tutuilta jos heiltä löytyisi.

• Tykkää
Reactions: chef
Outleteistä tekee tosi hyviä löytöjä. Reiman ja Lassien vaatteita on myynnissä Parkanon ja Kankaanpään tehtaanmyymälöissä mistä itse olen lapselleni onnsitunut tekemään hyviä ja edullisia löytöjä. Rasavilin tehtaanmyymälä on jossain Oulussa ja Travellen taas Tampereella. Myös Ticket to Heaven nettisivulla on outlet osio ja sieltä olen kanssa tilannut ison kansan vaateita hyvillä alennuksilla.

Huuto.net on hyvä palvelu ja siitä täällä jo useampi mainitsikin ja kirpparit varmasti hyviä. Ainakin Kauniaisissa on pelkästään lapsille erikoistunut kirppari mihin ei edes oteta mitään lumppuja myyntiin niin sieltä pystyy tekemään hyviä löytöjä. Tosin en tiedä onko mikään näistä sinua lähellä mutta kannattaa varmasti etsiä netistä tietoa vastaavista itseä lähellä olevista paikoista.