olkaa varovaisia
Äiti ulkoilutti kolmen (tai kahden) pienen lapsensa kanssa saksanpaimenkoiraa. Lapset olivat tosi pieniä. Miksi ottaa tuollainen koira pikkulapsiperheeseen? Toivottavasti homma hanskassa...
Olin auton kyydissä.Alkuperäinen kirjoittaja varokaa myös tätä;24651670:ulkoilureissulla nähty; äiti ajoi nenä kiinni sivuikkunassa ja tuijotti herkeämättä lapsiani ja koiraani. miksi lähteä ajamaan autoa, jos on noin utelias? toivottavasti kortti sentään taskussa...
Oliko koira pentu, vai mistä tiesit että lapset olivat perheessä ensin ja sitten vasta koira? Heillä on saattanut olla koira vuosikausia jo ennen lapsia, eikä siitä tietenkään ilman syytä luovuta, vaikka tulisikin lapsi!
Miten jotenkin kuulostaa, että viestissäsi on paheksuva sävy? Anna ihmisten elää. Toisilla on koiria ja toisilla kilpikonnia, jos ovat itse tyytyväisiä eikä se ketään häiritse, niin kaikki on kunnossa!!
No on minulla paljonkin ystäviä, miten se tähän liittyy?Eikö sulla ole yhtään ystävää jolle kertoa tällaisia huomioita?
Siten että minä ainakin kerron tuollaiset pikkujutut ystävilleni, en palstalle. Sellaisesta, jonka pitää tällaiset pikkujutut (joista ei voi oikein edes keskustella) kertoa palstalle, tulee mielikuva että hän on yksinäinen.