Lemmikkieläimet kuvissa *arvostele* kuvapino

• Viestiketjun aloittaja aapäsiä
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24650085]Bootylla hyvä maku. Minulla jo kolmas tipsu :heart:
Voi hyvä ihme miten ihana ilme kotilohikäärmeen koiralla on :LOL: Onko ihan pakko tulla siihen häiritsemään mun päikkäreitä :kieh: :D[/QUOTE]

Mutakuonon kera sohvalla, kurkkii että huomaanko mä. Ja jos nenä on kurassa niin varmasti on räpyläjalkansakin :D

[QUOTE="mimi";24650576]Kanisteri on kyllä ihan loistava nimi kanille :D Kuka sen keksi?[/QUOTE]
Tytön ystävä, joka kanin omisti ennen kun me hänet adoptoimme. Siis kanin adoptoimme, emme tytön ystävää... :D

Nyt on hakusessa Kanisterille morsian, nimeksi aattelin antaa Jänis Joplin.

Viimeksi muokattu:
"hoplaa"
Mikäs vika Collieissa? :)

Collieista puheenollen... :D

Vui miten ihana trikkieläin! <3

Siihen on jo tottunut, että joka tuutista kuulee kuinka "Mä en ole koskaan tykännyt kollieista." "Tiedän monta vihaista kollieta." "Colliet puree takapuolesta." Ja mitäs vielä :D. Pk collie nyt vain on rotu, jota jokaisen täytyy vihata vaikkei olisi yhtään collieta koskaan tavannut. Ne kun on lapasia ja luonnevikaisia sekä kovin rumia :D.

Noh, toisinaan on jotkut joutuneet myöntämään et nuo lassie lapaset on varsin päteviä :).

[QUOTE="vieras";24650598]No voi hyvänen aika miten lutuisia karvakavereita tuossa yläpuolella. :heart: Onko kissat sisaruksia?[/QUOTE]

Eivät. Halusin eri kasvattajalta molemmat kollit. :)
Pojilla n. 6kk ikäeroa. ^^

[QUOTE="mä";24650655]Aivan parhaita nuo colliet!!! Minkä ikänen sulla on tuo trikki tuossa kuvassa, LuvLucy?[/QUOTE]

Toi höpsö on vielä vauva. 10kk vasta.
Niin pentu ettei mitään rajaa, mutta niinhän häen pitääkin olla. :D

[QUOTE="hoplaa";24650682]Vui miten ihana trikkieläin! <3

Siihen on jo tottunut, että joka tuutista kuulee kuinka "Mä en ole koskaan tykännyt kollieista." "Tiedän monta vihaista kollieta." "Colliet puree takapuolesta." Ja mitäs vielä :D. Pk collie nyt vain on rotu, jota jokaisen täytyy vihata vaikkei olisi yhtään collieta koskaan tavannut. Ne kun on lapasia ja luonnevikaisia sekä kovin rumia :D.

Noh, toisinaan on jotkut joutuneet myöntämään et nuo lassie lapaset on varsin päteviä :).[/QUOTE]

Kiitos :heart:

Siis täh kuka sellasii puhuu? :O
Ite en ole koskaan kuullut Collieista mtn pahaa.
Päinvastoin. Ja ainakin meidän höpsö on sitten niin kiltti - niin muille eläimille kuin ihmisillekkin. On kaikkien kaveri. Eikä IKINÄ haasta riitaa kenenkään toisen koiran kanssa. Ei ikinä. Ei näyki eikä mtn. Aivan ihana koira muutamatta virhettä huolimatta, mutta ei siitä sit sen enempää. :D

[QUOTE="vieras";24650715]Hyvin ovat ystävystyneet näköjään. Meillä äiti ja tytär, eivätkä koskaan nuku tai muutenkaan oleskele alle metrin päässä toisistaan.[/QUOTE]

Onhan tämä joo yksilöllistä, mutta meillä varmaan vaikuttaa asiaan se, kun ko. rotu on erittäin hellyydenkipeä - niin ihmisiä kohtaan, kuin muita kissojakin. Sen takia tämän rodun halusinkin, kun ovat niin hellyydenkipeitä ja EI itsenäisiä. :D

"hoplaa"
Kiitos :heart:

Siis täh kuka sellasii puhuu? :O
Ite en ole koskaan kuullut Collieista mtn pahaa.
Päinvastoin. Ja ainakin meidän höpsö on sitten niin kiltti - niin muille eläimille kuin ihmisillekkin. On kaikkien kaveri. Eikä IKINÄ haasta riitaa kenenkään toisen koiran kanssa. Ei ikinä. Ei näyki eikä mtn. Aivan ihana koira muutamatta virhettä huolimatta, mutta ei siitä sit sen enempää. :D
Kun ensimmäisen collienpentuni kanssa kävelin, niin useat ihmiset jotka pysähtyivät juttelemaan alkoivat kertoa kaikista luonnevikaisista colliesta jotka tietävät. Ja harrastuksissa muut koiraihmiset avautuneet suoraan kuinka eivät ole ennen pitäneet colliesta. Samaan hengenvetoon ihmetelleet miten mukavia ja toimeliaita koirani ovat.
Samoin eri koirafoorumeilta voi lukea kuinka colliet on yksi rotu, jossa ollaan menty täysin metsään ulkomuodon ja luonteen suhteen. (Ei sitä toki voi kieltää, että runsaslukuiseen rotuun mahtuu koiria laidasta laitaan.)

Yhteistyössä