Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mäkin oon sitä tässä 'makustellut' (ällö sana) ja se olis tosiaan aika rokAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24650379:Ehkä olen väsyny tai jotain, mut toi Örjan rupesi kuulostamaan jopa hyvältä nimeltä![]()
kerstin on ruottalainen nimi
joo, jos meille tulee poika, niin tarvii harkitaMäkin oon sitä tässä 'makustellut' (ällö sana) ja se olis tosiaan aika rok
Örde tai Örkki olis lempinimi.
kerstin on ruottalainen nimi
Mä laitan kanssa Örjanin pojannimi-listalle. Siellä on jo ennestään HüsnüAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24650396:joo, jos meille tulee poika, niin tarvii harkita![]()
Mä laitan kanssa Örjanin pojannimi-listalle. Siellä on jo ennestään Hüsnü, rakkaan riip...siis siippani ideoima.
Meillä mies juts kysyi, voisko nimeksi antaa Darth Vader tai Voldemort- ilmeisesti mun Örjan ehdotus ei menny läpi...Mä laitan kanssa Örjanin pojannimi-listalle. Siellä on jo ennestään Hüsnü, rakkaan riip...siis siippani ideoima.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24650447:Meillä mies juts kysyi, voisko nimeksi antaa Darth Vader tai Voldemort- ilmeisesti mun Örjan ehdotus ei menny läpi...
Pellervo, Kerstin.