M
mitä teen?
Vieras
Eli kyseessä siis esikoulua käyvä tyttö. Keväällä hän sai hermoromahduksen, kun olisi joutunut laittamaan välikausihaalarin ulos. MÄ EN SITTEN ENÄÄ KÄYTÄ HAALARIA. huusi ja raivosi. Mummo ja pappa oli meillä silloin ja, koska tyttö ei koskaan aiemmin ollut kiukutellut vaatteista, mummo ja pappa lupasivat ostaa ulkoilupuvun ja niin tekivätkin.
Nyt eilen tyttö sitten sanoi että HÄN EI TOSIAANKAAN LAITA TALVIHAALARIA ESKARIIN. Tyttö käy sellaista eskaria joka on koulun yhteydessä ja jatkaa siinä sitten ekalle jne...
Meillä on hänelle kaapissa odottamassa haalari ja takkisetti, mutta olen itse sitä mieltä, että eskaissa olisi valllan mainio haalari. MITÄ MIELTÄ TE OLETTE?
Pakotanko haalariin vai en?
Nyt eilen tyttö sitten sanoi että HÄN EI TOSIAANKAAN LAITA TALVIHAALARIA ESKARIIN. Tyttö käy sellaista eskaria joka on koulun yhteydessä ja jatkaa siinä sitten ekalle jne...
Meillä on hänelle kaapissa odottamassa haalari ja takkisetti, mutta olen itse sitä mieltä, että eskaissa olisi valllan mainio haalari. MITÄ MIELTÄ TE OLETTE?
Pakotanko haalariin vai en?