Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo-o harvinaisen typerä kysymys, mutta mitä se on käytännössä teille jotka olette kotiäitejä?
Hoidatteko kaikki asiat, mies saa tehdä mitä tykkää, vai miten?
missä sun lapset on?
Mun mielestä kotiäitiys = lasten ja kodinhoitoa sen ajan minkä mies on töissä. Sen jälkeen hoidetaan lapsia ja kotia niinkuin niissäkin perheissä missä molemmat vanhemmat on töissä.
Mun mielestä kotiäitiys = lasten ja kodinhoitoa sen ajan minkä mies on töissä. Sen jälkeen hoidetaan lapsia ja kotia niinkuin niissäkin perheissä missä molemmat vanhemmat on töissä.
Näin meilläkin mennään tai mentiin aloitin työt 2 vkoa sitten..
Mua vaan kummastuttaa se että jotkut(lähinnä miehet) ajattelee että ne voi tehdä silloin mitä mitä haluaa kun äiti on kotona...
Mitä sä tarkotat tolla että voi tehdä mitä haluaa? Kyllä meillä molemmat on voineet tehdä aika pitkälle sitä mitä haluaa oli molemmat töissä tai ei.