J
juu
Vieras
kyllähän tää kolmen kanssa työstä menee...sitäpaitsi työssä pääsee helpommalla..kukaan ei kiukuttele.ja saa vielä enemmän palkkaakin..eli huonopalkkainen työ tää kotiäitiys.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitiyslomalainen:Ärsyttää kaverini, joka aina hokee, että harmi kun kotihoidontuki ei ole työttömyyspäivärahankaan suuruinen.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:No ei mun mielestä kotiäitiys ole mitään työtä.
Kotona ei ole pakko tehdä asioita jos ei halua,voi rauhassa viettää lusmupäiviä välillä.
Ei tarvitse käyttää herätyskelloa vaan herätään sitten kun ei jakseta enää nukkua.
Ja työstä maksetaan palkkaa,kotiäiti saa tukea.
Herätään sitten kun ei jakseta nukkua?!Ei se ny ihan nii mene... Meillä herätään 5-6 aikaan aamulla kun tyttö herää silloin..vaikka vielä itteä väsyttäs.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja äitiyslomalainen:Ärsyttää kaverini, joka aina hokee, että harmi kun kotihoidontuki ei ole työttömyyspäivärahankaan suuruinen.
Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi kotihoidontuki pitää olla alempi kuin työttömyyspäiväraha. Mistä ihmeen syystä??? Ei hjymmarra! Helpompaa se elämä työttömällä on, kun ei ole lasta/lapsia jaloissa pyörimässä.
Ap, sinulla on sattunut hyvä tuuri, kun olet saanut helpon vauvan! Onnittelut! Minä olisin ainakin neljä ensimmäistä kuukautta ollut mieluummin töissä kuin kuoleman väsyneenä kotona. PALJON helpommalla olisin päässyt. Ja siitä olisi paremmin maksettukin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Miksei työttömällä vois muksuja olla???Itekin oon työtön tällähetkellä kun kotihoidontuki loppui ja töitä en ole vielä löytänyt.
Ja ei se kauheasti ainakaan mulla "tulot"noussu ku työttömäks jäin,18e saan enemmän ku kh-tukea.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Miksei työttömällä vois muksuja olla???Itekin oon työtön tällähetkellä kun kotihoidontuki loppui ja töitä en ole vielä löytänyt.
Ja ei se kauheasti ainakaan mulla "tulot"noussu ku työttömäks jäin,18e saan enemmän ku kh-tukea.
Voi tietysti olla muksuja työttömälläkin, mutta tarkoitinkin lähinnä niitä työttömiä, joilla niitä EI ole. Miten ihmeessä sellaiset henkilöt voivat saada kotona lorvimisesta enemmän rahaa kuin me, jotka kasvatamme (toivon mukaan) sentään tulevia veronmaksajia...?
Minä en noista työttömyyspäivärahojen euromääristä tiedä, koska olen ollut työttömänä vain kuukauden ajan ja sekin oli vuonna 1991...Mutta suurempi se kuitenkin on kuin kh-tuki.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden lapsen kanssa on suht helppoa, töissä rankempaa, mut jos lapsia on enemmän kuin yks ja ovat mahdottomia riiviöitä, sit on töissä helpompaa.