Lääkärit ohjelma -> emättimen pesu

• Viestiketjun aloittaja "mame"
  • Ensimmäinen viesti
tukehtuakko pitäs
No kai se nyt kannattaa sormella puhtaaksi pyöräyttää, ettei sinne jää mönjät muhimaan ja valu sitten itsekseen housuun. Yäk. Varsinkin tamponin käyttäjillä on siellä kauheat vanukökkäreet, jos ei sitä puhdista. Niin sanoi joku gyne.

Eli ei tarvitse vettä sinne ammentaa, vaan pyöräyttää ne seinämät sormella puhtaaksi.
aargh tässä vois taas tukehtua nauruun. Että miten siitä vanukökkäreitä irtois ja vielä niin että niitä sinne kasaantus ilman pesua? Ei hitto. kaikkee sitä kuulee.

häh
Alkuperäinen kirjoittaja tukehtuakko pitäs;24634085:
aargh tässä vois taas tukehtua nauruun. Että miten siitä vanukökkäreitä irtois ja vielä niin että niitä sinne kasaantus ilman pesua? Ei hitto. kaikkee sitä kuulee.
Penishän sieltä pyyhkii pahimmat kökkäreet pois. :D
Tietty jos ei ole minkään sorttista seksielämää, asia on toinen. :whistle:

"Manttu"
[QUOTE="...";24633982]Mä teen kans just näin.

Mut entäs sitte ku on uimahallis, mis on ne altaanpohjasta tulevat voimakkaan vesisuihkut (lue: poreamme) ku mulla ainaki välillä tavara imasee reippastikki vettä joka sit tulee kyllä pois. likaasta allasvettä siellä, niin kyllä mä oon pessy...[/QUOTE]

Minkälainen messuhalli sulla oikein on? :eek: Mä olen synnyttänyt nainen eikä mulla ole koskaan pillu mitään vesiä sisälleen imaissut! Treenaa hyvä nainen lantionpohjanlihaksia niin miehelläkin on jotakin iloa susta...

"Anne"
En ole ikinä pessyt eikä ole mitään ongelmia koskaan ollut.

Vettä suihkuttelemalla saa vain ulkosynnyttimet puhtaaksi. Seksin jälkeen ehkä saisikin sormen sisään mutta ihan milloin vaan suihkussa ohimennen? Auts..

"..."
[QUOTE="Manttu";24634142]Minkälainen messuhalli sulla oikein on? :eek: Mä olen synnyttänyt nainen eikä mulla ole koskaan pillu mitään vesiä sisälleen imaissut! Treenaa hyvä nainen lantionpohjanlihaksia niin miehelläkin on jotakin iloa susta...[/QUOTE]

Kolme lasta synnyttäny oon, ja lihakset on hyvässä kunnossa, jopa mies nauttii!!! ei niissä ongelmaa.

Mut uimahallissa se vaan jotenkin rentoutuu niin että sinne saattaa mennä vettä.

[QUOTE="Anne";24634169]En ole ikinä pessyt eikä ole mitään ongelmia koskaan ollut.

Vettä suihkuttelemalla saa vain ulkosynnyttimet puhtaaksi. Seksin jälkeen ehkä saisikin sormen sisään mutta ihan milloin vaan suihkussa ohimennen? Auts..[/QUOTE]

No ei sullakaan kaikki hyvin ole, jos niin tiukkaa tekee, ettet sormea sisällesi saa.

• Tykkää
Reactions: nokkimus
"haamu"
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24634094:
Penishän sieltä pyyhkii pahimmat kökkäreet pois. :D
Tietty jos ei ole minkään sorttista seksielämää, asia on toinen. :whistle:
Voi olla aika kuollut seksielämä kun illalla pyytää miestä rassaamaan peniksellä tampoonin jämät pois :D

[QUOTE="Anne";24634358]Kyllä on kaikki ihan hyvin, kiitos vaan turhasta huolenpidosta. Saan sormen sisälleni mutta kuiviltaan aika ikävän tuntuista se sinne syrtätä joten miksi satuttaisin itseäni?[/QUOTE]

Kärsitkö kuivasta emättimestä?

• Tykkää
Reactions: karma
[QUOTE="haamu";24634497]Onko semmoseen vaivaan jotain apua olemassa?[/QUOTE]

En mää varma ole, mutta luulisi, että siihen on. Eikös joku mainoskin tainnut siitä tulla..? Apteekista/lääkäriltä varmaan selviäisi.

"vieras"
Itse kärsisin mieluummin vähän kuivasta emättimestä ja käyttäisin mieluummin vaikka usein liukkaria ja ehkä jotakin estrogeenipuikkoja silloin tällöin (jos on vanhempi) kuin olisin tällainen "lorisija". Siksi tuntuu ihan käsittämättömältä, että joku ei saa sormea sisälleen, mutta ei se ole pelkästään huono asia.

neil
Emätintä EI missään nimessä saa pestä sisältä. Häpyhuulet tietenkin pestään päivittäin, ei kuitenkaan niitäkään jokaisen vessareissun yhteydessä. Liiallinen pesu poistaa ihon omaa hyvää bakteeripohjaa! Liiallinen pesu aiheuttaa erilaisia tulehduksia. Mutta tämän varmaan suurinosa tiesikin, tiedoksi teille jotka pesette emättimenne!

[QUOTE="vieras";24634535]Itse kärsisin mieluummin vähän kuivasta emättimestä ja käyttäisin mieluummin vaikka usein liukkaria ja ehkä jotakin estrogeenipuikkoja silloin tällöin (jos on vanhempi) kuin olisin tällainen "lorisija". Siksi tuntuu ihan käsittämättömältä, että joku ei saa sormea sisälleen, mutta ei se ole pelkästään huono asia.[/QUOTE]

Sanoisin yhä, että sää saat lantiopohjalihaksilla itsellesi hyvät lantiopohjat ettei tarvi olla "lorisija". Ellei sitten synnytyksessä ole käynyt jotain, että emätin on esim. laskeutunut tjms mikä aiheuttaa vaivasi.

Aloita vaikka ratsastusharrastus, niin taatusti tulee hyvät lantiopohjat...

"vieras"
Sanoisin yhä, että sää saat lantiopohjalihaksilla itsellesi hyvät lantiopohjat ettei tarvi olla "lorisija". Ellei sitten synnytyksessä ole käynyt jotain, että emätin on esim. laskeutunut tjms mikä aiheuttaa vaivasi.

Aloita vaikka ratsastusharrastus, niin taatusti tulee hyvät lantiopohjat...
Eikun puhuin valkovuodosta... Lapsia ei ole ja lantionpohjalihakset ovat muutenkin hyvät, että siinä mielessä en ole lorisija. Tähän vaivaan ei ikävä kyllä ole parannusta, kun ei ole tulehduksesta kyse. Kaikki konstit on kokeiltu.

"haamu"
[QUOTE="vieras";24634606]Eikun puhuin valkovuodosta... Lapsia ei ole ja lantionpohjalihakset ovat muutenkin hyvät, että siinä mielessä en ole lorisija. Tähän vaivaan ei ikävä kyllä ole parannusta, kun ei ole tulehduksesta kyse. Kaikki konstit on kokeiltu.[/QUOTE]

Uskon ettei tuo ole helppoa mutta ei ole tämä toinenkaan tämä tila nimittäin oikeasti sattuu.

[QUOTE="vieras";24634606]Eikun puhuin valkovuodosta... Lapsia ei ole ja lantionpohjalihakset ovat muutenkin hyvät, että siinä mielessä en ole lorisija. Tähän vaivaan ei ikävä kyllä ole parannusta, kun ei ole tulehduksesta kyse. Kaikki konstit on kokeiltu.[/QUOTE]

Aah, no juu ei auta varmaan muu kuin pitää pikkuhousun suojia ja hoitaa alapäätä ihan normaalisti (ei siis liikaa läträten, mikä kuivauttaa paikat ja se tuo enemmän valkovuotoa "tasapainottaakseen" kuivuuden).

"vieras"
[QUOTE="haamu";24634613]Uskon ettei tuo ole helppoa mutta ei ole tämä toinenkaan tämä tila nimittäin oikeasti sattuu.[/QUOTE]
Voisiko johtua hormonitasoista? Kysy gynekologilta, jos voisi tehdä jotakin.

Yhteistyössä