Lääkärit ohjelma -> emättimen pesu

• Viestiketjun aloittaja "mame"
  • Ensimmäinen viesti
---
Nyt en kyllä tiedä, että millaisista messuhalleista tässä puhutaan. Omaani en kyllä tavallisella käsisuihkulla saa vettä sisälle menemään vaikka suoraan suulle suihkuttaisin. On se "lepotilassa" kuitenkin aika supussa. Ja ihan olen synnyttänyt , neitsyyden menettänyt nainen. Pesen ulkopuolelta suihkulla, mutta mitään pimppakannua minulla ei ole, jolla sisätilat huuhtoisin.

"vieras"
[QUOTE="Lion";24633949]Mä kyllä pesen niin et laitan sormen ja pesen. Välillä valkovuoto niin runsasta et housut olis monesti likaiset jos en pesis.[/QUOTE]
No eipä tuota varsinaisesti pesuksi voi sanoa.

häh
[QUOTE="Lion";24633949]Mä kyllä pesen niin et laitan sormen ja pesen. Välillä valkovuoto niin runsasta et housut olis monesti likaiset jos en pesis.[/QUOTE]

Mistähän johtuu sun runsas valkovuotos? No kuule mietipä sitä, samalla kun jatkat tota peseskelyä.
Tottakai sun elimistös lisää valkovuodon määrää, kun se puskee limakalvoille kostuketta, minkä sä viet mennessäs vesipesulla. Oma on ongelmas, mutta ärsyttää tällaiset ihmiset.

"..."

Mä teen kans just näin.

Mut entäs sitte ku on uimahallis, mis on ne altaanpohjasta tulevat voimakkaan vesisuihkut (lue: poreamme) ku mulla ainaki välillä tavara imasee reippastikki vettä joka sit tulee kyllä pois. likaasta allasvettä siellä, niin kyllä mä oon pessy...

No kai se nyt kannattaa sormella puhtaaksi pyöräyttää, ettei sinne jää mönjät muhimaan ja valu sitten itsekseen housuun. Yäk. Varsinkin tamponin käyttäjillä on siellä kauheat vanukökkäreet, jos ei sitä puhdista. Niin sanoi joku gyne.

Eli ei tarvitse vettä sinne ammentaa, vaan pyöräyttää ne seinämät sormella puhtaaksi.

[QUOTE="...";24633982]Mä teen kans just näin.

Mut entäs sitte ku on uimahallis, mis on ne altaanpohjasta tulevat voimakkaan vesisuihkut (lue: poreamme) ku mulla ainaki välillä tavara imasee reippastikki vettä joka sit tulee kyllä pois. likaasta allasvettä siellä, niin kyllä mä oon pessy...[/QUOTE]

Suosittelen sulle tätä keskustelua: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1996056-linnanmaen-vonkaputous-ja-penkkien-hygieenisyys-laitteessa/

Mulla ei siis henk.koht. ole vastaavaa ongelmaa.

häh
[QUOTE="...";24633982]Mä teen kans just näin.

Mut entäs sitte ku on uimahallis, mis on ne altaanpohjasta tulevat voimakkaan vesisuihkut (lue: poreamme) ku mulla ainaki välillä tavara imasee reippastikki vettä joka sit tulee kyllä pois. likaasta allasvettä siellä, niin kyllä mä oon pessy...[/QUOTE]

Tälläydy niin, ettei ne suihkut osu emättimen kohdalle. Tsiisus!

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24633968:
Mistähän johtuu sun runsas valkovuotos? No kuule mietipä sitä, samalla kun jatkat tota peseskelyä.
Tottakai sun elimistös lisää valkovuodon määrää, kun se puskee limakalvoille kostuketta, minkä sä viet mennessäs vesipesulla. Oma on ongelmas, mutta ärsyttää tällaiset ihmiset.
En tiedä tarkoittiko henkilö nyt laittavansa sormen ihan emättimeen sisälle, mutta kai nyt alapään ulkosynnyttimet nyt ihan kädellä "pyyhitään" vedellä puhtaaksi, eikä vaan vettä läträtä pelkästään ja toivota, että kyllä kaikki sillä lähtee..?

"vieras"
[QUOTE="...";24633982]
On tutkittu, että yleisistä poreammeista voi saada emätintulehduksen. En usko silti, että siihen mikään huuhtelu auttaa. Kannattaa pysytellä niistä pois. Huvittaa, että miten sitä yleisissä suihkuissa alkaisi emätintä huuhtelemaan. :D

Jännä, koska muistaakseni joskus vuosia sitten kyseisessä ohjelmassa vielä mainostetiin jotain emätin "pesuria".

ei siinäkään vesi millään paineella suihkunnut, mutta joku semmoinen vempain se oli mikä emättimeen tungettiin..

[QUOTE="...";24633982]

Ystävällisen neuvona sanoisin, että Harjoittele lantiopohjanjumppaa...

Ei mulla vaan mene, vaikka 5kk on synnytyksestä...

Yhteistyössä