Voiko kakusta tehdä vähälaktoosista, jos siihen tulee tummaa suklaata päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitähän ap tekee jos ei osaa tuoteselosteita lukea. Voi tuhota kakkusi ihan muilla keinoin myös.

Mun pitää tehdä jotain vähintään vähälaktoosista kakkua. Tuo suklaakakku on sellainen jota tykkään tehdä ja onnistuu AINA ja tosiaan mietin noita suklaa juttuja. Ja ei ollu tuoteselostetta tässä nyt mistä katsoa, siksi tää onkin kätevä paikka kysyä neuvoa ;)

[QUOTE="niin";24633261]Oletko tekemässä vähälaktoosista vai laktoositonta kakkua? Taloussuklaa ja pandan tumma suklaa ovat vähälaktoosisia[/QUOTE]

juu noita suklaita meinaan käyttää :) ja yleensä noita olen käyttänytkin.

Minä en muuten ole ikinä ymmärtänyt sitä, miten ihmisistä on vaikea leipoa erityisruokavalioon sopivia leivonnaisia. Minun anoppikin aina on ihan ihmeissään, että miten saisi vähälaktoosista jostakin rahkapiirakasta tai kakusta. Kun oli maidottomalla imetysdieetillä, niin se oli ihan hukassa sen kanssa, mitä leipoa ja tarjota. "Kun ei mitään voi tehdä" , eikä se osannut edes minulle keksejä ostaa... Sitä se sitten suuresti ihmetteli, kun saatiin lapsen synttäreille kaikki tarjottavat tehtyä ilman maitoa. Minä osaisin tarvittaessa tehdä jotain tarjottavaa vaikka karppaavalle vegaanille, jos sellainen joskus olisi kylään tulossa...

Yhteistyössä