Kakussa valkoisia ruusuja, ideoita kaipailisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ideaköyhä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ideaköyhä"

Vieras
Kakussa siis valkoisia sokerimassa ruusuja. Lisäksi ois sinistä tomuväriä ja helmiäistä spraytä. Valmiina myös ruusun lehtiä jotka voin kyllä jättää käyttämättäkin jos eivät sovi kakkuun.

Punaisella tomuvärillä saa hienoja ruusuja kun terälehden reunoihin laittaa, mutta sinisellä ei varmaan yhtä hienoa tule (eihän kukissa oikeastikkaan ole sinistä reunoissa vaan punaista) Toki voisin käydä hakemassa myös punaista tomuväriä.

Itse kakusta tulee valkoinen, ruusut ajattelin helmiäis sprayllä vetää, niin eivät ole aivan samanväriset kuin kakku. Mutta voin myös tehdä toisinpäin, eli itse kakun sprayllä laittaa ja jättää ruusut valkoiseksi.
Tai musta kakku, valkoiset ruusut?

Mitä muuta, mikä kukka sopisi ruusujen kanssa, vai laittaisitko pelkkiä ruusuja? Vai tekisitkö kenties vielä muunvärisiä ruusuja?

Kaikenlaisia ideoita otan vastaan :)

Mä laittaisin oikeita ruusuja joihin sprayllä helmiäistä.
Sopisko siniset orvokit kaveriksi jos muita kukkia vielä haluat käyttää.

Ei mustaa kakkua, liian synkkä.

http://static.wixstatic.com/media/f9727d_270ab1a14de7bacc2e244862cca3a6be.jpg_1024

tai näin, että puolet ja puolet (itse laittaisin valkoista enemmän ja mustaa vähemmän)

Kaikki tuollaiset rähmäisilä käsillä nysvätyt koristeet on inhottavia. Samoin,sokerimassa on inhottavaa, ylimakeaa, ja väriaineet ja helmiäiset yms,luonnottomat jutut.

No tähän kakkuun pitää tulla nyt sokerimassa kukkia.

Ja joku kun kommentoi, että sokerimassa on ylimakeaa ja inhottavaa yms, niin ne on KORISTEITA, miksi ne eivät voisi olla inhottavia? Ei niitä kukaan syö.

Luulen kyllä, että suurinosa ihmisistä pitää noita kuitenkin hienoina eikä inhottavina. Jos ei tykkää koristeiden takia kakusta, niin voi olla ilman kakkua

enpä usko, että monikaan käytännössä pitää hanskoja, taidat sinäkin vaan sanoa. Ällöä jokatapauksessa, massat, värit ja rähmäiset kädet hanskoilla tai ilman.

No pakko pitää jos mielin asiakkaani säilyttää..

Ja äärimmäisessä hädässä käytän sokerimassakukkia. Muuten oikeita.
Samaa mieltä kanssasi, että sokerimassa ym. on inhottavia. Mitä aidompaa, sen parempaa.

Yhteistyössä