Millä mä peitän!!!!! Nyt vinkkejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
Oli eilen vähän kiihkeä ilta, kun saatiin pitkästä aikaa tenava ajoissa nukkumaan. Siinä sitten ei oikein huomannut varoa ja nyt on kaulassa kamalat fritsut. Huomenna olis lapsen neuvola ja anopin synttäri kaffeet. Millä ihmeellä tuon peittää? Koitin jo meikkivoidetta ja puuteria, mutta ihan törkeän näköinen ja kuultaa läpi. Pitäiskö raapia kaula punaiseksi kokonaan ja valitella ihottumaa? Ja uskokaa tai älkää, mulla ei ole yhtään poolopaitaa. Enkä tähän hätään sellaista saa.

En ikinä ole huiveja käyttänyt, enkä edes omista, kuin villaisia kaulahuiveja ulkokäyttöön. Voi anoppi vähän ihmetellä, kun kaulahuivi kaulassa istun kahvilla?

OKei, mä voisin teurastaa tuollaisen vanhan sifonkimekon huiviksi. Mutta mulla ei ole ompelukonetta, joudun huolittelemaan reunat käsin. Huivi on sininen ja ompelulankaa olisi keltaisena ja punaisena... Onkohan lopputulos vielä törkeämpi kuin tämä kaula. Ja sitten tuli mieleen, että jos sieltä huivin alta pilkottaa jälkeä, niin ajatteleekohan neuvolatäti että on jotain perheväkivaltaa?

Ja miksi tuollaisia jälkiä pitää olla aina kun on jotain menoa kauheasti?

Mulla joskus harvoin myös kaulassa jälkiä ollut ja kyllä se jotenkin hävettää, koska kaikki tietävät että on oltu erittäin kiihkeällä tuulella :D Mutta olen vaan antanut niiden olla :) Siinäpähän ihmettelevät sitten :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;24628444:
Mulla joskus harvoin myös kaulassa jälkiä ollut ja kyllä se jotenkin hävettää, koska kaikki tietävät että on oltu erittäin kiihkeällä tuulella :D Mutta olen vaan antanut niiden olla :) Siinäpähän ihmettelevät sitten :D

No muuten voisi ollakkin rennosti, mutta kun sinne anopille tulee sitten myös miehen tädit, miehen elossa oleva, 90v mumo ja paaaljon muita, joiden eteen en vaan kertakaikkiaan kehtaa pokkana mennä kaula syötynä.

[QUOTE="a p";24628459]No muuten voisi ollakkin rennosti, mutta kun sinne anopille tulee sitten myös miehen tädit, miehen elossa oleva, 90v mumo ja paaaljon muita, joiden eteen en vaan kertakaikkiaan kehtaa pokkana mennä kaula syötynä.[/QUOTE]

Sairastut. Neuvolaan ilmoitat myös, et oot kipeänä.

Tai sitten teet sen huivin...

[QUOTE="noh";24628492]Laita laastaria ja sano että tuli vahingossa haava kaulaan.[/QUOTE]

Aika moisen laastarin saan laittaa. Taidan nyt koittaa vielä soittaa kaverit läpi, pystyisikö joku lainaamaan jotain kivaa huivia/poolopaitaa.

[QUOTE="a p";24628512]Aika moisen laastarin saan laittaa. Taidan nyt koittaa vielä soittaa kaverit läpi, pystyisikö joku lainaamaan jotain kivaa huivia/poolopaitaa.[/QUOTE]

Voi vittu että joku saa spektaakkelin yhdestä fritsusta aikaiseksi :D

Yhteistyössä