Millä mä peitän!!!!! Nyt vinkkejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies teki ne sulle tahalleen että mammansa järkyttyisi.

Kanna fritsusi ylpeänä virkeästä sänkyelämästänne anopin ja tätien ja koko vanhan suvun silmien alla. Ovat iloisia kun luulevat, että taas on 9 kuukauden päästä vauveli jumalanlahjana teillä,ja hetken jopa muistavat omia fritsujaan nuoruusvuosina.

Eli älä anna omien ennakkoluulejesi kangistaa käsitystäsi sukulaisistasi, vaikka ne miehen kautta oletkin saanut.

Jos olisit menossa työhaastatteluun, voisin ymmärtää sen että paineessa miettii peittelykonstia, aivan sama, onhan se tietty ihan kauheeta että joku saattaa nähdä että sinulla on aktiivinen seksuaalielämä. Huokaus.

Jos olisit menossa työhaastatteluun, voisin ymmärtää sen että paineessa miettii peittelykonstia, aivan sama, onhan se tietty ihan kauheeta että joku saattaa nähdä että sinulla on aktiivinen seksuaalielämä. Huokaus.

Töissä yks kollega tokas mulle, että "Tyttö, mitä sä oot menny tekemään?" ja nauroi vain. :D Ei ole niin vakavaa. Ja joo, mua tytötellään töissä vaikka olen yli 30v.

HenryFitzroy+-+neck.jpg

Laita huivi, poolopaita tai anna vaan jälkien näkyä :)
On nuita välillä miullakin ollu ja miehellä, eikä niitä olla ruvettu peittelemään. :D

Yhteistyössä