V
"vieras"
Vieras
Mutta miten se menikään, huonoa julkisuutta ei olekaan? Että Halla-aho varmaan kiittää![]()
Erityisen iso kiitos tästä Lunaticille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta miten se menikään, huonoa julkisuutta ei olekaan? Että Halla-aho varmaan kiittää![]()
Virhettä? Tämä tyyppi ei tee omasta mielestään virheitä. Toki osaa jälkeenpäin selitellä asiat omaksi parhaakseen, ettei joutuisi vastuuseen mistään, lusmu kun on jokaiselta solultaan.
Ajattele, jos hänet vain vaiettaisiin "kuoliaaksi"? Kauanko hän jaksaisi päästellä suustaan mitä lystää?
Ehkä hän saa bensaa liekkeihinsä juuri sinunlaisilta ihmisiltä, jotka koette oikeudeksenne ilmaista että päästäisitte Halla-ahon helgiltä, jos vain ette saisi siitä mitään sanktioita? Ehkä hän juuri sinun kiusaksesi päästelee suustaan sellaista jargonia, että sinä et siitä edes puolia ymmärrä mutta ärsyynnyt silti?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24627915:Onko joku hinkumassa jotakuta hirmukommarihallintoa valtaan??
Toki on pahaa tehty, mutta niistä on opittu ja stalinia ei haluta takaisin. JH-a nyt kuitenkin haikailee sotilasjuntan perään.
Niin tai näin, minulla on edelleenkin mahdollisuus päästellä suustani anonyymisti mitä haluan, jussi halla-aholta se oikeus on mennyt, koska on julkinen eläin.
Että ihan itse sitä omaa kuoppaansa kaivaa.
Sinäkään et saa päästellä suustasi mitä tahansa, etkä ole täysin anonyymi ainakaan poliisille, jos niikseen tulisi. Myös sinä olet vastuussa siitä, mitä sanot. Netti ei ole mikään yksityisen ihmisen olohuone, jossa voitkin sanoa mitä lystäät. Ehkä.
(pitääkö tämä erikseen mainita).
"Mun sanoja irroteltiin kontekstista!!!! Tyhmät toimittajat :'( :'( :'("Ja nyt se pälli taas on poistanut aivopierunsa ja selittelee sanojaan.
"Mun sanoja irroteltiin kontekstista!!!! Tyhmät toimittajat :'( :'( :'("
Uutinen on suht tuore. Hommaforumilla ei ole vielä keretty rinkirunkata kasaan yhteistä mielipidettä, jota aletaan huudella muille palstoille.