Mamujen maahanvyöry kuriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viherpunikkien painajaisuni toteutui.:D

Olen aina äänestänyt joko vihreitä tai vasemmistoa ja nyt tulee se suuri shokki... minustakin Halla-Aho on tähän hommaan oikea mies. Vaikka olen "viherpunikki" niin en minä ole sellainen lammas joka seuraa puoluettaan jokaiseen suohon. Maahanmuutossa on ongelmia jotka tulee ratkaista ja koska porkkana ei ole auttanut niin nyt on kepin vuoro.

Scriptaa lukemalla tajuaa nopeasti että Halla-Aho ei ole mikään natsitohtori joka lähettää muslimit leireille. Uusille scriptan lukijoille suosittelen kyllä että aloittavat vanhemmista teksteistä, uudemmat käsittelevät lähinnä mediaa ja median suhtautumista persuihin ja Jussiin.

[QUOTE="vieras";23660977]Olen aina äänestänyt joko vihreitä tai vasemmistoa ja nyt tulee se suuri shokki... minustakin Halla-Aho on tähän hommaan oikea mies. Vaikka olen "viherpunikki" niin en minä ole sellainen lammas joka seuraa puoluettaan jokaiseen suohon. Maahanmuutossa on ongelmia jotka tulee ratkaista ja koska porkkana ei ole auttanut niin nyt on kepin vuoro.

Scriptaa lukemalla tajuaa nopeasti että Halla-Aho ei ole mikään natsitohtori joka lähettää muslimit leireille. Uusille scriptan lukijoille suosittelen kyllä että aloittavat vanhemmista teksteistä, uudemmat käsittelevät lähinnä mediaa ja median suhtautumista persuihin ja Jussiin.[/QUOTE]

O-H-O!!! mahtava lukea kommenttisi!

Kukas laittaa harmaan talouden kuriin. Puhutaan kuitenkin niin moninkertaisesta ongelmasta, että ihmetyttää miten siitä ei sittenkään puhuta?

Kaikki menee nyt päin helvettiä. Kymmenen suomalaista raiskasi naisen kerhotilassa. Vain 2 henkilöä "piti" tästä facebookissa. Mamu raiskasi, 10000 ihmistä "piti" tästä facebookissa. Nyt ollaan kyllä jo hakoteillä.

[QUOTE="meikäläinen";23661031]Kukas laittaa harmaan talouden kuriin. Puhutaan kuitenkin niin moninkertaisesta ongelmasta, että ihmetyttää miten siitä ei sittenkään puhuta?
[/QUOTE]

Tää on Soinin asialistalla tärkeimpien asioiden joukossa.

Lisään vielä edelliseen,

Mamu, varsinkin aikuinen nuori, vasta maahanmuuttanut, on jo saanut elämänkatsomuksensa lähtömaassaan (ikävä kyllä). Suomalainen raiskaaja sen sijaan on saanut paremman tikun ja nähnyt oikeudenmukaisuutta Suomessa koko elämän ajan. Kumpi on pahempi rikollinen? Henkilö jonka ympäristö oli päin helvettiä vai henkilö, jonka ympäristö ei ollut päin helvettiä? Kumman tulisi saada suurempi halveksunta? Kaikki osaa vastata tähän. Silti em. tilasto vallitsee nykypäivänä.

[QUOTE="meikäläinen";23661063]Lisään vielä edelliseen,

Mamu, varsinkin aikuinen nuori, vasta maahanmuuttanut, on jo saanut elämänkatsomuksensa lähtömaassaan (ikävä kyllä). Suomalainen raiskaaja sen sijaan on saanut paremman tikun ja nähnyt oikeudenmukaisuutta Suomessa koko elämän ajan. Kumpi on pahempi rikollinen? Henkilö jonka ympäristö oli päin helvettiä vai henkilö, jonka ympäristö ei ollut päin helvettiä? Kumman tulisi saada suurempi halveksunta? Kaikki osaa vastata tähän. Silti em. tilasto vallitsee nykypäivänä.[/QUOTE]

Oman paskan päälle ei kannata lapioida vierasta paskaa! :attn:

Yhteistyössä