Mielenterveystoimistoon soittaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masis

Vieras
Hyi! Mulla hirvittää ottaa puhelinta käteen ja alkaa sinne ottamaan yhteyttä, mutta kait se on pakko.

Onko minun pakko heti esitellä itseni siinä puhelussa? Ku yleensä soitan niin aloitan sanomalla oman nimeni. Miten muuten saisin suht kohteliaasti aloitettua puhelun?

Ei kai tää mitään avaruustiedettä ole...;-)

Täällä xx hei, asiani koskee...(ja mitä sulla onkaan asiana). Ihan ihmisiä sielläkin vastaa puhelimeen ja toivois olevan koulutettuja kuuntelemaan ihan miten vaan esitettyä asiaa. Tsemppiä!

Soitin. Ja helvetti, nyt minä en ole varma että oliko se aika klo 11 vai klo 13. Voi itku! :(

Olipa harvinaisen tympeän kuuloinen mies siellä puhelimen toisessa päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja En mää tiiä;24625203:
Ainakin tarviit sitä aikaa kovasti. Miten soitetaan puhelimella? Mitä sanon? Milloin se oli? Hyvä että hankit apua itsellesi.

Kylläpä on harvinaisen turha kommentti. Mielenterveystoimistoon soittaminen ei ole helppo pala, jos aikaa joutuu varaamaan itselleen.

Aloittajalle tsemppiä! Soita vaan uudestaan sinne ja varmista aika. Tympeitä äijiä ja tätejä on maa puolillaan, älä anna niiden lannistaa itseäsi. Onnea matkaan!

[QUOTE="Argh";24625264]Kylläpä on harvinaisen turha kommentti. Mielenterveystoimistoon soittaminen ei ole helppo pala, jos aikaa joutuu varaamaan itselleen.

Aloittajalle tsemppiä! Soita vaan uudestaan sinne ja varmista aika. Tympeitä äijiä ja tätejä on maa puolillaan, älä anna niiden lannistaa itseäsi. Onnea matkaan![/QUOTE]

Kiitos tsempistä!
Taidan soittaa vasta huomenna ja varmistaa. Ja jostain pitäis saada taiottua lastenhoitajakin tuoksi ajaksi. :( Oli se kyllä iso pala soittaa tuonne. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa ja ääni meinas välillä kadota johonkin. :(

Yhteistyössä