Aika harva voi sanoa olevansa penaalin terävin kynäjaska ei taida olla penaalin terävin kynä..
Kunhan ei ole tylsin, sekin riittää joskus.
Aika harva voi sanoa olevansa penaalin terävin kynäjaska ei taida olla penaalin terävin kynä..
Oot sä sit upee nam
Koiraako te siellä toisaan poraatte ja surette?Kiitokset kaikille, on ollu kyllä helkkarin rankka päivä. Oman surunkin kestää, mutta lasten suru vie voimat.
Jaa niitä schweddy ballseja oot ollu imeskelemässä :S
Mulle tuli tästä mieleen ensimmäisenä hämähäkkiVaihtuu ikäihmisen ryppyihin ja sateen raiskaamaan silmämeikkiin. Kulmakarvatkin on huolittelematta. Aijaijai miten istä ilkee liikkua edes ihmisten ilmoilla!
Aijaa.com - 8684559.jpg
pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Kovin paljoa ei kuvia ole,mutta näistä hän on todellinen kaunotar.
Todella söpö olet.
Hitto teitä söpöliinejäAlkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24622201:
Aina hyvä asiaHyvä vai huono juttu? tuo kommentti on vähän sellanen.
Kurkkasin profiilias kun ihan outo nikki mulle olet. Näytit olevan tästä ihan minun kotikulmiltaAina hyvä asia
Kiitos vaan..Oot sä sit upee nam
Ahdasmielistä.en ota enään.. otin jo eilen
Ketä et ota enää?en ota enään.. otin jo eilen
viinaa. huomenna sitten otetaan taas rallallei, mä vaan tallaan ristikan raittia ja kossupulloon sekotan spraittiaAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24624191:Ketä et ota enää?
Herttinen mä olen todella otettu :O (jollei tämä ole vuoden paras vitsi ;D)Kovin paljoa ei kuvia ole,mutta näistä hän on todellinen kaunotar.
Pesee teidät muut mennen tullen, siis ei mitään jakoa ole muilla.
Kyllä sinäkin olet aikas Keiju.No niinpä ! Mustakin Pölyesteri on sellainen hento keijuneito
Vais niin. Mistä päin mahdat sitten olla ?Kurkkasin profiilias kun ihan outo nikki mulle olet. Näytit olevan tästä ihan minun kotikulmilta
Mulle kypärät tekee kyllä kaikkea muuta, kuin pehkon Nätti tyttö (tai siis nainen) olet.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24627925:Aijaa.com - 8689180.jpg
ilmeisesti kypärä ja sade teki tehtävänsä- nyt on kiva hiuspehko
Incy Wincy spider climbing up the spout.Mulle tuli tästä mieleen ensimmäisenä hämähäkki
Voi kiitos <3Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24627824:Kyllä sinäkin olet aikas Keiju.