Miten oppisin olemaan hiljaa seksin aikana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Hahahahhaa ne pysty edes naurultani kuvittelemaan, mitä _teet_ seksin aikana? Viuhdot ilmaa, hakkaat seinää.. what :LOL:
Vaihtelen asentoja about puolen minuutin välein, "pane mua takaapäin" "nussi mua lusikassa" "mä haluun ratsastaa sun kullilla" ja heittelen itseäni ympäri ämpäri kuusysistä takaapäin-asentoon ja siitä ratsastamaan, raavin ja puren miestä, läpsin sen naamaa ja revin hiuksista... Huhhuh, alkaa ihan hävettää kun mietinkin. Ei mies ole ikinä valittanut, mutta varmaan ihan "normaali" seksi olisi hänestäkin välillä mukavaa.... Ja tavallisessa arjessa olen ujo ja ihan tavallista päivätyötä tekevä nainen. Kukaan tuskin uskoisi tätä puolta minusta. Onkohan mun mielenterveydessä jotakin vikaa. :D

• Tykkää
Reactions: Ankh
i love sex
:D Sori mutta tämä on musta jotenkin huvittavaa. Mä en "osaa" pitää mitään kovaa meteliä. Nyt en tietty voiskaan kun on lapsi.. En mä nyt ihan hiljaakaan ole jos ei tarvi mut kyllä se semmoseks ynähtelyks jää yleensä. En mä silti usko et mies luulee lahnaa naivansa. Tulis jotenkin koominen olo jos huutaisin niinkun sikaa tapettais.:D

Ei mutta, koita vaikka sitä naamaa laittaa tyynyyn. Toivottavasti asutte ok-talossa..:)
itse olen kans tällanen "volyymirakastelija", mut ois aika karmeeta jos mun pitäis perhetilanteeni ja asumismuotoni vuoksi sitä rajoittaa?

nojoo
Vaihtelen asentoja about puolen minuutin välein, "pane mua takaapäin" "nussi mua lusikassa" "mä haluun ratsastaa sun kullilla" ja heittelen itseäni ympäri ämpäri kuusysistä takaapäin-asentoon ja siitä ratsastamaan, raavin ja puren miestä, läpsin sen naamaa ja revin hiuksista... Huhhuh, alkaa ihan hävettää kun mietinkin. Ei mies ole ikinä valittanut, mutta varmaan ihan "normaali" seksi olisi hänestäkin välillä mukavaa.... Ja tavallisessa arjessa olen ujo ja ihan tavallista päivätyötä tekevä nainen. Kukaan tuskin uskoisi tätä puolta minusta. Onkohan mun mielenterveydessä jotakin vikaa. :D
Tää osuus ei kuulosta kovin kivalta, jos kuvittelee sitä, että on vuosien ajan joka ikinen kerta seksiä harrastettaessa tuollaisen toiminnan vastaanottajana...

ap.
Tää osuus ei kuulosta kovin kivalta, jos kuvittelee sitä, että on vuosien ajan joka ikinen kerta seksiä harrastettaessa tuollaisen toiminnan vastaanottajana...
Joo, ei se sitä varmasti olekaan. Pari kertaa mies on saanut kunnolla turpaansa ja mennyt silmä mustana töihin. Onneksi mies harrastaa nyrkkeilyä, joka toimii hyvänä peitetarinana... Haluan vielä korostaa, että en _todellakaan_ hallitse itseäni seksin aikana. Kiihotus vie järkeni.

"ööö"
en ymmärrä oikeesti ihmisiä jotka mölyää ku saa kyrpää.. sinkkuelämän samanthakii on niin huvittavaa ettei mitään järkeä!

sietääki hävettää jos ei osaa nussia hiljempaa..

ja taas tuli ilmi kaksi ääripäätä : jos ei huuda ku hullu niin sit makaa (olevinaan) lahnana... siltä väliltäkin voi harrastaa ERITTÄIN HYVÄÄ SEKSIÄ.

"vieras"
itse olen kans tällanen "volyymirakastelija", mut ois aika karmeeta jos mun pitäis perhetilanteeni ja asumismuotoni vuoksi sitä rajoittaa?
En mä ainakaan viitsisi huutaa lasten takia, tai jos asuttais kerrostalossa. Ei sitä mölinää ole kiva naapurien kuunnella.

Mutta oletko siis sitä mieltä, että jos lapset on kotona niin ihan hyvin voi kiljua kun pistetty sika, lapsista välittämättä?

"vieras"
No oho. Heittäydyt siis ihan väkivaltaiseksi seksin aikana? :O Ettekö ole koskaan puhuneet asiasta miehesi kanssa? Onko miehesi yhtä raju seksin aikana?

ap.
[QUOTE="vieras";24622118]No oho. Heittäydyt siis ihan väkivaltaiseksi seksin aikana? :O Ettekö ole koskaan puhuneet asiasta miehesi kanssa? Onko miehesi yhtä raju seksin aikana?[/QUOTE]

Alkuaikoina tietysti mies oli aivan innoissaan kun olen niin villi. Eipä tunnu nykyäänkään haittaavan kun seksiä on kuitenkin lähes päivittäin. Mieskin tukistaa ja saattaa hellästi kuristaa ja läpsiä. Mutta mun mies on kuitenkin aika kiltti, ja rauhallinenkin seksi olisi välillä ihanaa.

Lähinnä tää ääntely häiritsee, koska asutaan kerrostalossa.....

ap.
Up! Olisiko mitään kunnon vinkkejä? Tyyny pidättelee hyvin, jos pannaan takaapäin, mutta esim. ratsastaessa tai lähiksessä on hankalaa olla karjumatta. Eikä liene kovin kiihottavaa, jos esim. ratsastan ja pidän samalla tyynyä naamallani :)

ggg
Mä kysyin mieheltä että häiritseekö mun kova ääntely seksin aikana niin se sano että ei todellakaan, se ei halua että oisin yhtään hiljempaa. Vaikka varmasti ollaan tiedostettu kumpikin et naapuritkin tietää aina millon meillä paneskellaan :D...

Yhteistyössä