"vieras"
Karjun kuin villisika aina koko aktin ajan, enkä itse edes tajua asiaa kun olen niin kiihottunut. Vinkkejä hiljaisempaan seksiin? Miestäkin taitaa ääntelyni hävettää.
Mutta eihän tässä ole tarkoitus tappaa siitä kiihkoa ja siten iloa koko seksistä.Ajattele kauppalistaa. Se toimii aina.
Tää on kun mun näppikseltä.Mua ei varmaankaan suukapulat pidättelisi, päin vastoin... En oikeasti ymmärrä sitä metelin määrää, jota pidän. Osaan olla melko hiljaa, jos on todellinen pakkotilanne, mutta normaalioloissa se tuntuu mahdottomalta. Aina heti lauettuani alkaa hävettää suunnattomasti. Lisäksi teen kaikkea muutakin holtitonta seksin aikana tajuamatta tilannetta. Pitäisi varmaan yrittää ajatella järkevästi ja hillitysti seksin aikana, mutta se ei liene kovin nautinnollista...
Mä osaan tarpeen tullen olla myös hiljaa, mutta jos talossa ei muita ole, nii en pidättele . Ja toisaalta miksi pitäisi!?!Mua ei varmaankaan suukapulat pidättelisi, päin vastoin... En oikeasti ymmärrä sitä metelin määrää, jota pidän. Osaan olla melko hiljaa, jos on todellinen pakkotilanne, mutta normaalioloissa se tuntuu mahdottomalta. Aina heti lauettuani alkaa hävettää suunnattomasti. Lisäksi teen kaikkea muutakin holtitonta seksin aikana tajuamatta tilannetta. Pitäisi varmaan yrittää ajatella järkevästi ja hillitysti seksin aikana, mutta se ei liene kovin nautinnollista...
Tuntuu, että mies toivoisi ainakin välillä hiljaisempaakin seksiä eikä aina vaan sit ainaista kiljumista, karjumista ja kiroilua (käyttäydyn oikeasti melkein kuin joku Tourettea sairastava seksin aikana), mutta kun se vaan tuntuu niiiin hyvältä.... Itsekin haluaisin herkkää ja ihanaa seksiä, mutta jos tahti vaihtuu tippaakaan nopeammaksi niin myös minun volyyminappini painuu pohjaan...Mä osaan tarpeen tullen olla myös hiljaa, mutta jos talossa ei muita ole, nii en pidättele . Ja toisaalta miksi pitäisi!?!
Ootko koittanu? Sitä lahnaa siis..Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24616198:Mun mielestä äänetön seksi = kun naisi lahnaa...
ei hitto mä putosin penkiltä!Muttakun haluaisin kyllä äännellä, mutta viehättävästi ynähdellen enkä näin: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH MMMMMMMMMMMMMHHHHHHHH EI VITTUUUUUUUUUUUU LUJEMPAAAAAAA PANE MUA SAATANA!!!!"
En oikeasti tiedä, miksi tuo vaihde naksahtaa päälle aina peniksen nähdessäni....
Hahahahhaa ne pysty edes naurultani kuvittelemaan, mitä _teet_ seksin aikana? Viuhdot ilmaa, hakkaat seinää.. whatMua ei varmaankaan suukapulat pidättelisi, päin vastoin... En oikeasti ymmärrä sitä metelin määrää, jota pidän. Osaan olla melko hiljaa, jos on todellinen pakkotilanne, mutta normaalioloissa se tuntuu mahdottomalta. Aina heti lauettuani alkaa hävettää suunnattomasti. Lisäksi teen kaikkea muutakin holtitonta seksin aikana tajuamatta tilannetta. Pitäisi varmaan yrittää ajatella järkevästi ja hillitysti seksin aikana, mutta se ei liene kovin nautinnollista...