onko pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja tää oli ihanaa..
  • Ensimmäinen viesti
tää oli ihanaa..
Tapasin ihanan sinkkumiehen..raflassa suudeltiin,ja voi sitä tunnetta,perhosia vatsassa vieläkin kun sitä tunnetta ajatteleekin...oli niin ihanaa..On omakin mies ja perhe..mutta kun ei sitä läheisyyttä,ei halauksia,ei suukottelua,ei edes seksin aikana..on sellasta kylmää..tämän sinkkumiehen kanssa oli ihanaa kun sai sitä mitä ei kotona..Ja tiedän,ei varmaan olisi ikuista tuokaan jos ero tulisi ym.mutta kaipaisin sitä pusuttelua..oma mies ei sitä halua,pitää sitä "räkimisenä"!!Teenkö väärin kun raflasta tätä läheisyyttä haen?Tämä ei johtanut siis mihinkään sen ihmeempään,se oli vain se kerta.

"Myy"
Alotappas miettimään asiaa siltä kannalta, että olisko sun mielestä ok jos oma miehesi tekisi samaa jonkun naisen kanssa raflassa?

Mun mielestä on todellakin pettämistä.

[QUOTE="Myy";24610746]Alotappas miettimään asiaa siltä kannalta, että olisko sun mielestä ok jos oma miehesi tekisi samaa jonkun naisen kanssa raflassa?

Mun mielestä on todellakin pettämistä.[/QUOTE]

Olit nopeempi ku mie :D

nou hätä
Tjaa, jokainenhan määrittelee pettämisen rajat omassa parisuhteessaan, mutta jos yleisellä tasolla liikutaan niin kaipa tuokin pettämistä on - lievää sellaista tosin.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos takana on pitkä parisuhde ja siinä olevien ongelmien takia joskus hairahtuu moiseen, ei se nyt heti tarkoita että pitäisi olla avioeropapereita täyttämässä.

Tottakati sille toisellle osapuolelle pitäisi osata kertoa ettei ole enään tyytyväinen ja jos suuteleminen on räkimistä, niin tuksin siellä toisella puolellakaan kovin onnellinen heppu on.

Eli kissa pöydälle; yritetäänkös vielä tehdä tästä olemassa olevasta suhteesta toimivampaa vai aletaanko luovuttamaan?

Turha sitä on itseään roviolla polttaa pienen pusuhairahduksen takia ja ei - ehdottomasti ei tarvitse kertoa toiselle ellei varta vasten halua satuttaa.

Pettäjän tie on tuskainen
Alkuperäinen kirjoittaja nou hätä;24611234:
Tjaa, jokainenhan määrittelee pettämisen rajat omassa parisuhteessaan, mutta jos yleisellä tasolla liikutaan niin kaipa tuokin pettämistä on - lievää sellaista tosin.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos takana on pitkä parisuhde ja siinä olevien ongelmien takia joskus hairahtuu moiseen, ei se nyt heti tarkoita että pitäisi olla avioeropapereita täyttämässä.

Tottakati sille toisellle osapuolelle pitäisi osata kertoa ettei ole enään tyytyväinen ja jos suuteleminen on räkimistä, niin tuksin siellä toisella puolellakaan kovin onnellinen heppu on.

Eli kissa pöydälle; yritetäänkös vielä tehdä tästä olemassa olevasta suhteesta toimivampaa vai aletaanko luovuttamaan?

Turha sitä on itseään roviolla polttaa pienen pusuhairahduksen takia ja ei - ehdottomasti ei tarvitse kertoa toiselle ellei varta vasten halua satuttaa.
Hyvä kommentti!

Ollaan parin vuoden ajan oltu monesti eroamassa, välillä minun ja välillä miehen toimesta. Avioliittoa takana työnarkin kanssa kohta 20 v.

En ole aiemmin tehnyt moista, mutta läheisyyden kaipuu on valtava. Kai tästä nyt voi ajatella "lähtölaskennan" alkaneen. En halua toista enempää loukata, parempi kai lähteä kuin jatkaa moista toilailua avioliiton aikana.

dstj
Mä voisin ajatella tekeväni samoin. Faktahan on se, että sen "perhoset vatsassa" tunteen saa vaan uuden ihmisen kanssa, suhteen alussa. Miehen kanssa sitä tuskin enää saa, vai onko joku tuntenut pitkässä suhteessa vielä sen tunteen?

Eli hieman ravintolassa kiehnäämistä, muttei muuta, ikinä. Onko se sitten niin paha...tai oikeastaan pelkkä flirttailu voisi riittää, kosketus, ei sitä suudelmaakaan tarvita. Voisin isomman flirtin sallia miehellekin.

Ken guru
Mä voisin ajatella tekeväni samoin. Faktahan on se, että sen "perhoset vatsassa" tunteen saa vaan uuden ihmisen kanssa, suhteen alussa. Miehen kanssa sitä tuskin enää saa, vai onko joku tuntenut pitkässä suhteessa vielä sen tunteen?

Eli hieman ravintolassa kiehnäämistä, muttei muuta, ikinä. Onko se sitten niin paha...tai oikeastaan pelkkä flirttailu voisi riittää, kosketus, ei sitä suudelmaakaan tarvita. Voisin isomman flirtin sallia miehellekin.
Niin, mikä kenellekin on paha, mutta mulle olis. Oon ehkä sitten nykymittapuun mukaan vanhanaikainen tai jotain, kun mulle suhde merkitsee sitä, että unohdetaan muiden kanssa pelehtiminen. Yhden pitää siis riittää.

"Minä"
Ei nyt mitenkään järkyttävän pahaa pettämistä, jos tuollalailla kerran tapahtuu. Ennemminkin pitäisi miettiä sitä, mitä tarvisi tehdä sen oman parisuhteen elvyttämiseksi. Tuollaista jos alat enemmän harrastaa, niin se on jo aika vastuutonta touhua. Mieti haluatko olla enää nykyisessä parisuhteessa vai et.

Kyllä minunkin mielestä on pettämistä. Tosiaan, miltä susta tuntuisi jos oma miehes suutelois toisen naisen kanssa?
Jos on sen oman kumppanin kanssa sovittu että tollanen on ok, niin ei siinä sitten mitään. Toisaalta en itse kyllä usko näihin "vapaisiin suhteisiinkaan".

Mun mielestä pettämistä on kaikki mikä itsestä tuntuisi pahalta jos mies niin tekisi... ja pettäminen muutakin kuin fyysistä meininkiä.

Yhteistyössä